Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

سگهای که صاحبشان را از مرگ حتمی نجات داند + ویدئو

CC0 / / سگهای که صاحبشان را از مرگ حتمی نجات داد + ویدئو
سگهای که صاحبشان را از مرگ حتمی نجات داد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالت فلوریدای امریکا دو سگ باهوش و وفادار با آوردن همسایه به بالین صاحب بیمار شان، وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پارتل خبری First Coast News، در ایالت فلوریدای امریکا دو سگ به نام های "سیدی و بلا" همسایه ها را به بالین صاحب خود هدایت نموده و او را از مرگ نجات دادند.
در نوار ویدیویی این اتفاق که توسط کامره های نظارتی ثبت و در سایت های اجتماعی منتشر شده دیده می شود که دو سگ سیاه رنگ از نژاد لابرادور از جاده می گذرند و همسایه را خبر می کنند. همسایه فورا دست به کار شده و آمبولانس را می خواهند و بیمار به بیمارستان منتقل می شود.  

پزشکان، فورا معاینات بیمار را که سکته مغزی نموده آغاز می کنند و بدین ترتیب جان او را از مرگ حتمی نجات می دهند. به همه روشن است که هنگام سکته مغزی، هر ثانیه که می گذرد، برای بیمار اهمیت حیاتی دارد.
صاحب این سگ ها که یک خانم است، بعد از آنکه حالش بهتر شد ابراز داشت که نمی داند سگ های وی چگونه از خانه خارج شده اند، زیرا درب منزل وی به طور خودکار قفل می شود، اما حدث می زند که احتمال دارد خوشبختانه آن روز درب منزل نیمه باز بوده است و این امر سبب شد که سگ ها همسایه را خبر نموده و جان او را نجات دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала