راز جوان ماندن کشف شد

CC0 / / راز جوان ماندن کشف شد
راز جوان ماندن کشف شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تیم بین‌المللی متخصصان خارجی، پس از انجام تحقیقات دریافتند که میزان پیری افراد فقط 20 درصد وابسته به ژنتیک است. و تنها شما استید که می‌توانید به طول یک بدن جوان انجامید.

به گزارش اسپوتنیک، یک تیم بین‌المللی متخصصان دانشگاه دوک، دانشگاه عبری در اروشلیم و کالج کینگز در لندن پس از انجام تحقیقات دریافتند که میزان سرعت پیری افراد فقط تنها 20 درصد وابسته به ژنتیک است و شما استید که در تقویت طول جوان ماندن بدن کمک می‌کنید.

راز طول عمر کشف شد - اسپوتنیک افغانستان
راز طول عمر کشف شد

در این زمینه تحقیقات که انجام شد بیش 12 سال را در بر گرفت. در طول سال‌ها که انجام مشاهدات را انجام دادند به این نتیجه رسیدند که تضمین اصلی جوان ماندن بدن، ورزش منظم، تغذیه مناسب، بررسی های پزشکی دوره‌ای و امتناع از کشیدن سگرت است. علاوه بر این، متخصصان به این نتیجه رسیدند که آنعده کسانیکه آنچه سن واقعی دارند و فکر می‌کنند که بالاتر از آن سن استند زودتر پیر می‌شوند و همچنان میزان سرعت پیری در افراد که دایم در استرس استند بیشتر است.
یکی دیگر از نکات مهم در حفظ جوان ماندن بدن شما، امتناع ورزیدن از استفاده شیرینی‌ها است. به گفته دانشمندان بهتر است جایگزین کلوچه‌های شیرین، کیک‌ها را با انار، توت فرنگی و میوه‌جات خشک از جمله چهارمغز قرار دهیم. در همان زمان، یکی از مفیدترین محصولات که می‌تواند به طول جوان ماندن بدن شما کمک کند استفاده مرچ سرخ است.
پیش از این، در ماه جنوری دانشمندان دریافتند که اثرات وزن و قد زنان نشان دهنده طول امید به زندگی‌ آنها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала