ترامپ در مورد محل دیدارش با رهبر کوریای شمالی سرانجام به توافق رسید

© AP Photo / Evan Vucciترامپ در مورد محل دیدارش با رهبر کوریای شمالی به توافق رسید
ترامپ در مورد محل دیدارش با رهبر کوریای شمالی به توافق رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ از توافق بر سر زمان و مکان دیدار دوم خود با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده از توافق بر سر زمان و مکان دیدار دوم خود با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی خبر داده و اعلام کرد این دیدار در پایان فبروری و در پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.
ترامپ در صفحه شخصی توئیتر خود با اعلام این خبر نوشت: "نمایندگان من به‌تازگی و بعد از یک نشست سازنده، کوریای شمالی را ترک کردند. درباره زمان و مکان دیدار دوم با کیم جونگ اون توافق شد. ا این دیدار در هانوی ویتنام و در روز‌های 27 و 28 فبروری در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد. منتظر دیدار با کیم جونگ اون و پیشبرد آرمان صلح هستم."  

رئیس‌جمهور امیکا همچنین در توئیت دیگری به تعریف و تمجید از رهبر کوریای شمالی پرداخته و نوشت: "کوریای شمالی تحت رهبری کیم جونگ‌اون به یک قدرت اقتصادی بزرگ تبدیل خواهد شد. شاید او عده‌ای را شگفت‌زده کند، اما مرا نه، زیرا من او را شناختم و کاملا توانایی‌های او را درک کردم."
یادآوری میکنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی 12 جون سال گذشته در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته و تنها با حضور مترجمان گفتگو کردند. مذاکرات پس از این نشست هم به بن‌بست رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала