قتل تکان‌دهنده یک کودک در مدینه مقابل چشم مادرش + عکس

© AP Photo / Khalid Mohammedقتل تکان‌دهنده یک کودک در مدینه منوره
قتل تکان‌دهنده یک کودک در مدینه منوره - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکنش ها به جنایت قتل کودکی در یکی از مناطق شهر مدینه منوره در غرب عربستان سعودی، که هفته گذشته رخ داد، در میان اهالی این شهر و کاربران فضای مجازی در عربستان سعودی همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های عربستان ، یک شهروند سعودی 40 ساله در جنایتی وحشتناک، کودک سعودی 6 ساله را در برابر چشمان مادرش به قتل رساند.
بر اساس این گزارش،، فرد قاتل «زکریا بدر علی الجابر» نام دارد، و راننده موتری بود که مادر کودک آن را به مقصد مرقد پیامبر اکرم اجاره کرده بود و زمانی که فرد جانی پس از فرستادن صلوات مادر کودک متوجه شد وی شیعه است، پس از متوقف کردن موتر اقدام به شکستن شیشه یکی از مغازه ها کرده و با استفاده از یک شیشه گلوی این کودک 6 ساله را در مقابل چشمان مادرش برید. 

شاهدان قتل این کودک 6 ساله که به رغم فریادها و تلاش های مادر برای درخواست کمک، هیچ کمکی به وی نکردند، این اقدام را بسیار شوکه کننده توصیف کردند.
نیروهای امنیتی فرد جانی را بلا فاصله دستگیر کرده و او را برای انجام تحقیقات و بازجویی به زندان منتقل کرده‌اند.
گفته می‌شود مادر کودک مذکور که شاهد این قتل بوده و بیماری قلبی داشته است، به حالت کما رفته و به بیمارستان منتقل شده است.
پس از این واقعه رسانه های سعودی اقدام به انتشار مطالب و شایعات متعددی در این خصوص نمودند و همچنان برخی از رسانه ها با انتشار اکاذیب و شایعات قصد در سرپوش گذاشتن بر روی این جنایت دارند.
تحلیلگران معتقدند که با این که همچنان پرونده قتل خاشقچی مورد توجه رسانه ها در جهان است قتل فجیع این کودک 6 ساله اهمیت کمتری نسبت به پرونده قتل خاشقچی ندارد.
کاربران فضای مجازی نیز با انتشار مطالبی نسبت به این جنایت واکنش نشان داده اند، یک کاربر توئیتر در این خصوص نوشته است: آیا نمی داند که مدینه حرم است و هر کس در آن بی حرمتی کند مستحق نفرین خداوند خواهد بود، آیا پیامبر به بریدن گلوی یک طفل هفت ساله راضی است؟ خداوند این کودک را بیامرزد و با زماندگان وی صبر دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала