کلوپ ویدیو

نمایش‌های «شوالیه‌های اکروبات باز روسی» + ویدیو

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Многоцелевые истребители Су-30СМ пилотажной группы "Русские Витязи" и МиГ-29 пилотажной группы "Стрижи" на репетиции воздушной части парада Победы в Москве
Многоцелевые истребители Су-30СМ пилотажной группы Русские Витязи и МиГ-29 пилотажной группы Стрижи на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه شوالیه‌های روسی «Russian Knights»، تیم اکروبات حرفه‌ای با ملیت روسیه‌ای است که یکی از تیم‌های مطرح و رده بالای نمایش هوایی جهان به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم اکروبات حرفه‌ای هوایی شوالیه‌های روسی در اول، با 4 جنگنده سوخو-30 مانورهای را برای بینندگان انجام داده که قبلاً آنها با چنین مانورها آشنا بودند. بعد آن پیلوتان شکل جدیدی از پرواز را ارائه کردند.
اشاره شده است که این تیم مانورهای جدیدی برای نمایش های هوایی ارائه کند.

تیم شوالیه‌های اکروبات باز روس، تیم حرفه‌ای با ملیت روسیه‌ای است و یکی از تیم‌های مطرح و رده بالای نمایش هوایی جهان به شمار می‌رود.
این تیم در سال 1991 میلادی تشکیل شد و منحصر به فرد بودن این گروه این است که این تنها تیم هوایی در جهان است که از جنگنده های سنگین در نمایش استفاده می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала