روسیه: اظهارات امریکا مبنی بر نقض پیمان منع راکت توسط روسیه، حقیقت ندارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: اظهارات امریکا مبنی بر نقض پیمان منع راکت توسط روسیه، حقیقت ندارد
روسیه: اظهارات امریکا مبنی بر نقض پیمان منع راکت توسط روسیه، حقیقت ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اعلام داشته است که اظهارات امریکا مبنی بر اینکه مقدار زیاد معلومات دال بر نقض پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان‌برد توسط روسیه، به مسکو ارایه شده، حقیقت ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجهٔ روسیه با نشر خبرنامه‌یی نوشته است: "ایالات متحده امریکا با رد هرگونه حرکت مثبت برای مشکلات مهم روسیه، تلاش دارد تا توجه را به «نقض‌های» تخیلی پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان‌برد توسط روسیه، جلب می‌کند. این در حالیست که آنها چنین وانمود می‌کنند که گویا به جانب روسی مقدار زیاد معلومات نشان‌دهنده «گناه» ما، ارایه نموده اند. این حقیقت ندارد".

امریکا تا شش ماه دیگر در پیمان منع راکت‌های هسته‌ای باقی می‌ماند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا تا شش ماه دیگر در پیمان منع راکت‌های هسته‌ای باقی می‌ماند

علاوه بر این، واشنگتن درمورد اینکه روسیه در جریان پنج سال خواستار ارایه اطلاعات مبنی بر سه موضوع کلیدی که مطالعهٔ آنها راه برای بررسی حرفه‌ای ادعاهای امریکایی، باز می‌کرد، خاموش مانده است.

وزارت خارجه روسیه خاطر نشان ساخته است که این موضوعات عبارت از تعریف دقیق از راکت مشکوک، اطلاعات درمورد پرتاب‌های مشخص — زمانی که به باور امریکا، روسیه پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان‌برد را نقض کرده و ارایه اطلاعات عینی که بر اساس آنها چنین نتیجه‌گیری شده است که در جریان آزمایش فاصلهٔ پرواز بیشتر از آنچه اجازه است، بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала