قانونی: کسی پنجشیری را با پتکه ترسانده نمی‌تواند

© Sputnik / T.AZIMقانونی: کسی پنجشیری را با پَتَکه ترسانده نمی‌تواند
قانونی: کسی پنجشیری را با پَتَکه ترسانده نمی‌تواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد یونس قانونی معاون اول دستۀ انتخاباتی حنیف اتمر، محاصرۀ خانۀ جنرال دین محمد جرأت را یک حرکت ناجوانمردانه می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، آقای قانونی با حضور در اقامتگاه جنرال جرأت اعلام کرد که در پاسخ به این حرکت، در جلسه‌یی با حضور حنیف اتمر، عمر زاخیلوال و دیگر سران این تیم انتخاباتی، تدابیر ویژه گرفته شده است.

آقای قانونی گفت که مقامات امنیتی در پاسخ به چرایی این حرکت ابراز بی‌خبری کردند و سپس اعلام شد که مسأله پس ندادن وسایط و تسلیحات دولتی بوده است.

یونس قانونی با انتقاد از رفتارهای قبلی حکومت در برکناری محمد محقق، نبی فراهی، روشن و اتفاق اخیر در حوالی خانۀ جنرال جرأت را سوء استفاده از صلاحیت دولتی و رشوۀ کمپاینی آقای غنی می‌خواند و می‌افزاید که این مسایل، خللی در مبارزۀ انتخاباتی آنان وارد نخواهد کرد: «تمام مردم افغانستان نور چشم من استند، از هلمند و قندهار تا بدخشان، از فاریاب تا نورستان، اما با معذرت باید بگویم که آیا پنجشیری را با پتکه ترسانده میتوانید؟ امکان ندارد. جنرال جرأت به قول وطنی ما، از زیر بته نیست».

جنرال جرأت نیز در این مراسم گفت که این مسایل توطیه سیاسی می‌داند. او گفت که وزارت داخله باید به صورت قانونی درخواست بازگرداندن این وسایل را می‌فرستاد و در صورتی که مورد قبول قرار نمی‌گرفت، میتوانست اقدامات بعدی را روی دست بگیرید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала