لغو پرواز انسان ها به مریخ

© MARS ONE لغو پرواز انسان ها به مریخ
لغو پرواز انسان ها به مریخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی Mars One Ventures که پروژه بازرگانی خصوصی Mars One را برای ایجاد یک مستعمره دایمی که در مریخ می خواست بسازد، ورشکست شد.
کاوشگر ناسا صدای مریخ را ضبط کرد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
کاوشگر ناسا صدای مریخ را ضبط کرد + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Engadget نوشت: کمپنی Mars One Ventures که پروژه بازرگانی خصوصی Mars One را برای ایجاد یک مستعمره دایمی که در مریخ می خواست بسازد، ورشکست شد.
براساس تصمیم دادگاه مدنی شهر بازل (سوئیس)، کمپنی Mars One Ventures به تاریخ 15 جنوری 2019 به دلیل وضع اقتصادی خراب اعلام ورشکستگی کرد.

باس لنسدورپ یکی از رهبران این پروژه می گوید، که بخش غیر انتفاعی بنیاد مریخ همچنان رسما به کار خود ادامه می دهد.

او می گوید، که کمبود سرمایه گذاری باعث می شود که وظایف این پروژه را کامل نتوانیم. لنسدورپ از ارائه دیدگاه های دقیق درباره Engadget خودداری کرد، اما گفت، که او به دنبال راه حل این مشکل است.

Mars One از دو بخش تشکیل شده است- بخش بازرگانی Mars One Ventures در سوئیس که دارای حق پخش تلویزیونی است و یک بنیاد غیر انتفاعی Mars One Foundation که در هالند موقعیت دارد و مدیریت کل پروژه را رهبری می کند. انتظار میرفت که این پروژه از طریق نشان دادن یک نمایش واقعیت در مورد استعمارگران در مریخ، تامین مالی شود. به عنوان بخشی از این پروژه، نامزدانی برای استعمارگران از صدها هزار داوطلب در سراسر جهان انتخاب شدند و یک فیلم مستند درباره آنها ساخته شد.

Mars One  یکی از پروژه های مشابه دیگر از این واقعیت است که با توجه به این برنامه، مستعمره نشینان نباید به زمین بازگردند و در مریخ زندگی کنند. همه کارها در زمینه توسعه فضاپیمای مجهز، سیستم های پشتیبانی زندگی، ماژول های مسکونی و تحویل کالا به قراردادی های فرعی منتقل شده است. انتظار میرود اولین فرودی از مردم در سیاره قرمز در سال 2027 انجام شود.

 با این حال، Mars One  توسط دانشمندان و کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفته است که امکان سنجی فنی این پروژه را زیر پرسش برده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала