برلوسکنی مخالفانش را دیوانه خواند

© AP Photo / Antonio Calanniبرلوسکنی مخالفانش را دیوانه خواند
برلوسکنی مخالفانش را دیوانه خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر پیشین ایتالیا مردم خود را که دیگر نمی خواهند به او رأی بدهند دیوانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک،سیلویو برلوسکونی سیاستمدار 82 ساله ایتالیایی روز چهار شنبه در برنامه تلویزیون ملی ایتالیا ابراز داشت: "چند نفر برای برلوسکونی رای دادند؟ پنج یا شش از 100. من از این امرشرمنده هستم. تقریبا تمام ایتالیایی ها دیوانه شده اند. آنها مغز خود را چی کردند"؟  

نمایش سینه در مقابل برلوسکونی - اسپوتنیک افغانستان
نمایش برهنه در مقابل برلوسکونی

سیاستمدار همچنین گفت:" من مالیات را کاهش دادم و نقش ایتنالیا را در جهان تأمین و شغل ایجاد کردم."
برلوسكونی در طی برنامه 20 دقیقه‌ای تلویزیونی ، نگرانی عمیق خود را درباره‌ای وضعیت فعلی ایتالیا، و همچنین وضعیت در اروپا و کل جهان ابراز داشت.
در این رابطه، او اعلام کرد که او در انتخابات ماه می پارلمان اروپا شرکت خواهد کرد و حتی اعلام کرد که او به زودی آپارتمانی را در بروکسل اجاره یا ویا خواهد خرید زیرا قصد دارد تا در آینده به مشکلات اروپا توجه زیادی کند. به اعتقاد او، اتحادیه اروپا در حال حاضر نیازمند تغییرات بزرگی است؛ زیرا آنچه که اروپای امروزی را نشان می دهد با آنچه که پدران بنیان اروپای متحد می خواستند، مخالف است.
هنگامی که از سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر ایتالیا سئوال شد آیا حاضر است به درخواست های مکرر درباره کناره گیری از نخست وزیری به دنبال رسوایی های اخیرش تن دهد، مخالفانش را دیوانه خواند.
"چی، آیا همگی شما دیوانه شده اید؟ من کاملا آرام هستم و از خودم راضی ام. " این جملات را برلوسکنی در عکس العمل به درخواست های مکرر برای استعفا از سمتش گفت.
نخست وزیر ایتالیا با شکایت زنان زیادی پس از لغو مصونیت قضایی اش مواجه است اما همه این اتهامات را رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала