تیراندازی در ایلینوی امریکا چندین کشته و زخمی برجای گذاشت

© AP Photo / John Locherتیراندازی در ایلینوی امریکا چندین کشته و زخمی برجای گذاشت
تیراندازی در ایلینوی امریکا چندین کشته و زخمی برجای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تیراندازی یک مرد مسلح در محوطه یک کارخانه در ایالت ایلینوی امریکا پنج نفر کشته و تعدادی دیگر، از جمله پنج پلیس زخمی، شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی امریکایی ABC 7، مقام‌های شهر آرورا اعلام کردند:" در جریان این تیراندازی 5 مامور پولیس هم در این حادثه زخمی شده و در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار دارند."
این در حالی است که برخی رسانه‌ها از زخمی شدن 16 نفر خبر داده بودند.  

مقام های پلیس در ایالت ایلینوی امریکا اعلام کردند که فردی مسلح با سلاح گرم روز جمعه در انبار یک مجتمع صنعتی در شهر «آئورورا» به روی حاضران آتش گشود که در پی آن، 5 تن کشته و 5 افسر پلیس نیز زخمی شدند.
بنابر گزارشها، فرد ضارب در تبادل آتش با نیروهای امنیتی کشته شد.
رئیس پلیس شهر آئورورا گفت که فرد ضارب با نام «گری مارتین» 45 ساله یکی از کارکنان این مجمتع صنعتی در آئورورا بوده است؛ اما هنوز انگیزه فرد ضارب از این تیراندازی مشخص نشده است.
رئیس پلیس شهر آئورورا گفت که اداره پلیس این شهر در ساعت 1:24 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی چندین تماس اضطراری از انبار این مجتمع دریافت کرد که از وقوع تیراندازی در این محل خبر می داد. اولین افسر پلیس پس از ورود به صحنه جرم بلافاصله از سوی ضارب هدف تیراندازی قرار گرفت.
در داخل ساختمان انبار، اجساد پنج فرد غیرنظامی پیدا شده که هویت هیچکدام از آنها هنوز مشخص نشده است.
این حادثه خونبار که درست یک روز پس از سالروز قتل عام 17 نفر در یک مکتبی در فلوریدا اتفاق افتاد، جدیدترین مورد از خشونت مسلحانه در کشوری است که تیراندازی در مکانهای عمومی آن تقریباً به یک پدیده عادی تبدیل شده است. 

رئیس جمهور امریکا در یک پیام توییتری مراتب غم شریکی خود را باخانواده های قربانیان این حادثه ابراز داشته و از پلیس این شهر به خاطر اجرای "عالی" وظیفه شان قدردانی نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала