پاسخ زیرکانه لاوروف درباره «بشار اسد» خبرنگار امریکایی را سرجایش نشاند

© Photo / MIDR / MIDRСергей Лавров примет участие в 55-м заседании Мюнхенской конференции по вопросам безопасности
Сергей Лавров примет участие в 55-м заседании Мюнхенской конференции по вопросам безопасности - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه پاسخ جالبی به سوالی در باره رئیس‌جمهور سوریه از سوی خبرنگار واشنگتن پست داد و خبرنگار امریکایی را سرجایش نشاند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی در پایان حضور خود در کنفرانس امنیتی مونیخ، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که درباره بشار اسدرئیس‌جمهور سوریه از وی سئوال کرد را سرجایش نشاند.
این خبرنگار امریکایی از سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پرسید که روسیه چکار خواهد کرد تا مانع از «جنایات جدید بشار اسد علیه مردمش» شود. وزیر خارجه روسیه از این سئوال تشکر کرد، ولی به گزارشگر پواشنگتن پست اجازه استفاده از تعبیر خود از اظهاراتش را نداد.

لاوروف گفت: «من هر چه بگویم، شما همان چیزی که خودتان می‌خواهید می‌نویسید. بنابراین هر چه دلتان می خواهد بنویسید».

رسانه های غربی مدام گزارش‌های دروغ و یک جانبه را از اوضاع سوریه منتشر می‌کنند به‌طور مثال داستان یک دختر سوری که خبرنگاران سعی داشتند او را به سمبول شهر ویرانه تبدیل کنند. او در توییتر در باره زندگی در حلب به زبان انگلیسی کامل صحبت می‌کرد. و حتی از حمله‌های هوایی امریکا در سوریه حمایت کرد ویدیو این دختر سوری به نامش بیش از صد بار در روز در مناطق که برق و حتی اینترنت وجود نداشت دست به دست می‌شد. بعد ها رسانه های ترکی دریافتند که این دختر سوری اصلاً هیچ به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала