دلیل افزایش حضور نظامی انگلیس در قطب شمال

© AP Photo / Greg Woodدلیل افزایش حضور نظامی انگلیس در قطب شمال
دلیل افزایش حضور نظامی انگلیس  در قطب شمال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه انگلیس گزارش داد که حضور روسیه در قطب شمال باعث افزایش حضور نظامی انگلیس در این منطقه قطبی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف انگلیس در گزارشی نوشت که، نیروهای مسلح انگلیس حضور خود را در قطب شمال افزایش خواهند داد تا از اقدامات روسیه در برابر ناتو در قطب شمال "حمایت" کنند.
این اظهارات را گاوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در طی بازدید خود از قطعات نیروی دریایی انگلیس از پایگاه نظامی این کشور در ناروی ابراز داشت.
به گفته وی، طبق برنامه جدید ده ساله، بیش از یک هزار نظامی نیروی دریایی این کشور،همه ساله در جلسات آموزشی همکاران شان از ناروی شرکت خواهند کرد.
علاوه براین، به گفته وزیر دفاع انگلیس، تا سال 2020 پروازهواپیما های ضدزیردریایی پوزئیدون P — 8 ، به منظور جلوگیری از فعالیت زیردریایی های روسیه آغاز خواهد شد.
روزنامه خاطر نشان ساخت که، سال آینده 9 پوزئیدون جدید در دسترس نیروی هوایی اسکاتلند در لاسیموت قرار داده خواهند شد. این هواپیما ها پرواز های اکتشافی را بر فراز اتلانتیک شمالی انجام خواهند داد. یکی از ویژگی های این هواپیما ها حفاظت از زیردریایی های هسته‌ای است.
وزیر دفاع انگلیس بار ها اظهارات ضد روسی نموده است. به گونه مثال هفته گذشته او در کنفرانس امنیتی مونیخ، فصل کامل را به روسیه اختصاص داد، و بار دیگر از تهدید جدی از سوی مسکو؛ بی توجهی به زندگی مردم در جاده های بریتانیا و "رهگیری کشتی های اوکراینی در تنگه کرچ" و نقض پیمان منع استفاده از راکت های هسته‌ای میان برد، ابراز نگرانی کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала