دلجویی وزیر تحصیلات عالی افغانستان از استاد دانشگاه کابل

© Photo / Ministry of Higher Education of Afghanistan/JAKدلجویی وزیر تحصیلات عالی افغانستان از استاد دانشگاه کابل
دلجویی وزیر تحصیلات عالی افغانستان از استاد دانشگاه کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر تحصیلات عالی افغانستان پیش از ظهر امروز با استاد دانشگاه کابل دیدار کرد.
لت و کوب یک استاد دانشگاه کابل توسط نگهبانان وزیر تحصیلات - اسپوتنیک افغانستان
لت و کوب یک استاد دانشگاه کابل توسط نگهبانان وزیر تحصیلات

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نن تکی آسیا، در نشستی که امروز میان پوهنمل دکتر نجیب الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالی و پوهنیار محمود مرهون استاد دیپارتمنت پشتوی دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل صورت گرفت روی موضوع برخورد خشونت آمیز یکتن از نيروهاى امنیتی رجال برجسته كه نگهبانی وزير تحصيلات عالى را به عهده دارد، بالای استاد مرهون صحبت صورت گرفت.
در این نشست که رئیس اداره ملی حفاظت محیط زیست و دو تن از وکلای مردم در پارلمان نیز حضور داشتند برخورد نگهبان یاد شده بالای استاد مرهون یک عمل غیر موجه و خلاف فرهنگ محیط اکادمیک تلقی گردید.
استاد مرهون با گذشت از هر نوع تنیبه در برابر نگهبان یاد شده از توجه وزیر تحصیلات عالی برای جلوگیری از برخورد مشابه در آینده سپاسگزاری نموده به اشاره به هدف مشترک خانواده تحصیلات عالی در راستای تقویت و پیشرفت علم و دانش، بر تلاش هایش در راستای تطبیق برنامه های علمی و اکادمیک وزارت تحصیلات عالی تاکید نمود.

وزیر تحصیلات عالی با سپاسگزاری از این رویه استاد مرهون برای موصوف موفقیت های مزید در امور اکادمیک آرزو نمود.

محمد مرهون استاد دیپارتمنت پشتوی دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل روز یکشنبه هفته روان توسط یکتن از نگهبانان وزیر تحصیلات عالی افغانستان مورد لت و کوب قرار گرفته بود.

یادآوری می کنیم، که لت و کوب مامورین پایین رتبه توسط مقام های بلند رتبه به یک امر عادی تبدیل شده است، اما این برای نخستین بار است که یک وزیر از یک فرد لت و کوب شده معذرت خواهی می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала