ادعای مارکا؛ تصمیم رئال مادرید برای فروش بیل در تابستان قطعی است

© AP Photo / Antonio Calanniادعای مارکا؛ تصمیم رئال مادرید برای فروش بیل در تابستان قطعی است
ادعای مارکا؛ تصمیم رئال مادرید برای فروش بیل در تابستان قطعی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا می‌گوید که رئال مادرید در تابستان سال 2019 با مهاجم ولزی خود کنار می‌آید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مارکا، باشگاه فوتبال رئال مادرید در بازار نقل انتقالات تابستانی سال 2019 با گرت بیل، گران قیمت ترین مهاجم در تاریخ باشگاه کنار می‌آید.
این روزنامه می‌نویسد مهاجم ولزی باشگاه رئال مادرید نمی‌تواند با ترکیب فعلی تیم ‌اش رقابت کند. و سانتیاگو سولاری، مربی کنونی باشگاه ترجیح می‌دهد که به جای بیل از وینیسیوس جونیور 18 برازیلی و یا کوکاس وازکز اسپانیایی استفاده کند.
باشگاه رئال مادرید در حال بررسی فروش گرت بیل در بازار نقل انتقالات تابستانی سال 2019 است. شاید این بازیکن بخش از انتقال ادن آذار و یا کریستین اریکسن باشد که متعلق به باشگاه چلسی و تاتنهام استند.
بیل شروع خوب در آغاز فصل جاری داشت در 30 بازی 12 گول به تیم‌اش به ثمر رساند، اما پس از آن که در تاریخ 27 جنوری مصدوم دیگر نتوانست جای خود را در ترکیب حفظ کند، تنها دو بار در ترکیب اصلی تیم ظاهر شده است.
گرت بیل در سال 2013 میلادی از باشگاه تاتهام به کهکشانی‌ها پیوست. با انتقالش به رئال، وی گران قیمت ترین بازیکن در تاریخ رئال مادرید شد. رئال در انتقال این بازیکن 100 میلیون یورو هزینه کرد. در حال حاضر قیمت مهاجم ولزی رئال مادرید نظر به گفته کارشناسان انقال مارکیت 80 میلیون یورو تخمین زده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала