رقیب ترامپ یک وکیل مسلمان را مدیر ستاد انتخاباتی خود مقرر کرد

© AP Photo / Matt Rourkeرقیب ترامپ یک وکیل مسلمان را مدیر ستاد انتخاباتی خود مقرر کرد
رقیب ترامپ یک وکیل مسلمان را مدیر ستاد انتخاباتی خود مقرر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برنی سندرز که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ امریکا نامزد شده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آناتولی، برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود را برای شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ امریکا اعلام کرده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خود تعیین کرد.

سناتور دموکرات: ترامپ تا انتخابات آینده پشت میله‌های زندان خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
سناتور دموکرات: ترامپ تا انتخابات آینده پشت میله‌های زندان خواهد بود

فایض شکیر، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سابق بخش سیاسی ملی اتحادیه آزادی‌های مدنی امریکا  (ACLU)، روز سه شنبه توسط سناتور سندرز به عنوان مدیر کمپاین انتخاباتی او مقرر شد.

این وکیل برجسته مسلمان پیش از اتحادیه آزادی‌های مدنی امریکا، مشاور ارشد هری رید، سناتور سابق ایالت نوادا امریکا و رئیس اکثریت سنا در آن زمان بود. او همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس فعلی مجلس نمایندگان امریکا بوده است. شکیر در طول هفت سال فعالیت در مرکز ترقی امریکایی، اتاق فکر لیبرال در واشنگتن، یک کمپین ضد اسلام هراسی را با شعار "ترس: ریشه اسلام هراسی در امریکا" هدایت می‌کرد.

برنی سندرز، یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا است. سندرز که در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد حزب دموکرات بود در نهایت به نفع هیلاری کلینتون، دیگر نامزد این حزب از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد. او در حالی روز گذشته وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که پیش از این دستکم ۱۱ دموکرات نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала