اعلامیه جدید طالبان

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر اعلامیه جدید طالبان
اعلامیه جدید طالبان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طالبان خبر عدم شرکت ملابرادر در نشست قطر را رد نمود.

اسپوتنیک به نقل از منبع نزدیک به طالبان، روز گذشته، آژانس خبری رویتر با شمردن علت های عدم اشتراک الحاج ملا برادر آخند معاون امارت اسلامی در نشست قطر تلاش کرد که بر ضد امارت اسلامی پروپاگند بکند.
پیش ازین نیز آژانس رویتر به وسیله بعضی خبرنگاران مغرض خود پروپاگندهای را نشر کرده بود که دروغ ثابت ثابت شد و حیثیت جهانی آژانس رویتر را به شدت زیان مند ساخت. خبر رویتر در مورد عدم اشتراک الحاج ملا برادر آخند معاون امارت اسلامی، در نشست قطر حقیقت ندارد.
این بار نیز رویتر به حواله از منبع نامعلوم می گوید که سبب عدم اشتراک الحاج ملا برادر آخند در نشست قطر اینست که در صف امارت اسلامی در مورد او اختلافات وجود دارد. ما این پروپاگند را به جدیت رد می کنیم.
تیم مذاکرات امارت اسلامی با نماینده گان امریکائی در کشور قطر نشست می کند و ان شاء الله گفتگوها به خوبی پیش خواهد رفت.
سبب عدم اشتراک محترم ملا برادر آخند در نشست قطر اینست که تیم مذاکراتی از سوی او اعلان شده است، آن تیم از خود رئیس و اعضا دارد و صلاحیت داده شده که مذاکرات با امریکائی ها را به پیش ببرد.
اما اینکه الحاج ملا برادر آخند معاون سیاسی امارت اسلامی است، به سویهء او کسی از طرف امریکائی ها در مذاکرات شریک نیست، تا لازم دیده شود که خود ملا برادر آخند نیز در نشست سهم بگیرد.
درین مورد، تبلیغات دیگر حقیقت ندارد و تلاش می شود اذهان را مغشوش بسازد. بناءً باید به آن ارزش داده نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала