زخمی شدن خبرنگار RT در ونزوئلا

© AP Photo / Dolores Ochoaزخمی شدن خبرنگار RT در ونزوئلا
زخمی شدن خبرنگار RT در ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار برنامه Redfish شبکه تلویزیونی RT در جریان اعتراضات ونزوئلا زخمی شد.
رقص رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع از هوادارانش + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
رقص رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع از هوادارانش + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، نیکول کرم خبرنگار برنامه Redfish شبکه تلویزیونی RT در جریان اعتراضات ونزوئلا هنگامی زخمی شد، که نیروهای ونزوئلا با طرفداران اپوزیسیون این کشور در مرز کلمبیا باهم در حال درگیری بودند.

به گفته نیکول، او هنگامی زخمی شد که اپوزیسیون ونزوئلا بالای مردم موتر شان را راندند.

همچنان مسئول برنامه Redfish در تویترش نوشت:- "نمایندگان اپوزیسیون ونزوئلا که دیروز با موترهای زرهی شان بر غیرنظامیان حمله کردند، نزدیک بود خبرنگار برنامه Redfish را بکشند. نیکول زخمی شده است، اما او می گوید که به کارش ادامه خواهد داد".

کرم هم در صفحه فیس بوکش نوشت: موتر به سرعت در حال حرکت به سوی مردم بود، با وجود این که شهروندان و پولیس در صحنه حضور داشتند.

پیش از این، گزارش شده بود، که در جریان شورش در مرز ونزوئلا و کلمبیا نزدیک به 285 نفر زخمی شده اند. 50 نفر دیگر در مرز ونزوئلا با برزیل زخمی شده و چهار نفر دیگر جان باخته اند.

معترضان خواستار باز شدن راه برای لاری های کمک های بشردوستانه هستند، که توسط ایالات متحده امریکا و سایر کشورها که از خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس مجلس نمایندگان این کشور پشتیبانی می کنند، سازمان یافته است.

یادآوری می کنیم، که پیشتر نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا گفته بود، که امریکا در راستای این کار می خواهد برنامه حمله به این کشور را اجرا کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала