ملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین

© Photo / Gary Kuملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین
ملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سلیم ناصر در نشریه رصیف22 (Raseef22) لبنان می نویسد، ما اکثراً راجع به پدیده های عجیب می شنویم که در آسمان در تمام جهان مشاهده میشوند. اجسام که نه به طیارات و نه هم به پرندگان شباهت ندارند، بنام «بشقاب های پرنده» یاد میشوند. این «بشقاب ها» چگونه اند؟ آنها از کجا شدند؟

«بشقاب های پرنده» — این وسایل ترانسپورتی اند که گویا به زمین از سیارات دیگر می آیند. آنها توان مانور و حرکت در هوا به فواصل بس بزرگ دارند که برای طیارات که بشر می سازد، قابل دسترسی نمی باشد.

جامعه رسمی علمی از اعتراف بر موجودیت چنین وسایل پرنده یا موجودات فضایی نسبت عدم موجودیت ثبوت های قانع کننده امتناع می ورزد. دانشمندان بر فواصل عظیم بین زمین و سیارات دیگر استناد میکنند که نسبت آن سفر از یک نظام شمسی به نظام دیگر زمان زیادی ایجاب میکند. چنین سفر میتواند صدها سال را، حتی در صورت که با سرعت نور حرکت نمود، در بر گیرد.

از جانب دیگر، جهان عرب بارها شاهد ظهور «بشقاب های پرنده» و اختطاف مردم توسط موجودات سیارات دیگر بود.

امروز به مشکل میتوان بر کدام خبر، تصاویر یا ویدیو راجع به چنین پدیده ها باور کرد، به خاطر که هر شخص میتواند آنها را در کمپیوتر به کمک فوتوشاپ بسازد و بعداً فییک را در انترنت پخش کند، تا آنهایی را گمراه سازد، کسانی که به همه چیزها از سیارات دیگر علاقمند می باشند. ما راجع به حوادث معلومات میدهیم که قبل از دوران فوتوشاپ وجود داشتند و همچنان راجع به آخرین پدیده های موجودات سیارات دیگر مربوط بودند.

در سال های 1990 در قریه جات نیل علیا مرد جوان بنام عبدالکریم می گفت که توانایی بی نظیر خوردن شیشیه دارد که او بعد از ربوده شدن از جانب موجودات سیارات دیگر کسب کرده است!

ملاقات با موجودات سیارات دیگر هنگام بلندشدن به کوه در شهر اسیوط زمان رخ داد، وقتیکه عبدالکریم تمرین میکرد، تا در نوع دوست داشتنی سپورت بر نتیجه دست یابد. وقتیکه او به کوه بلند شد، پس جسم عظیم کره نما چهار متر بالای زمین را دید که شعاع های طلایی آن را احتوا نموده بود. جسم صدای بسیار بلند پخش میکرد که عبدالکریم را حیرت زده ساخت. شعاع های جسم عجیب در آن واحد او را فلج ساخت و بعداً او را از زمین بلند کرد و به داخل انتقال داد.

عبدالکریم معلومات داد که در داخل سه موجود عجیب را در لباس طلایی رنگ دید. قد آنها به 5،2 متر میرسید و جلد آنها سبز، چین خورده و بطور قطع عاری از موها بود. برعلاوه این، هرکدام آنها سه چشم داشت.

عبدالکریم خبر داد:« مرا روی تخت گذاشتند که در عقب آن دو پرده کوچک با دکمه های با اشکال و رنگ های مختلف وجود داشتند. من همه چیز را می دیدم، اما شور خورده نمی توانستم. یکی از آنها خاموشانه به همکار خود نگاه میکرد و به او کدام دستگاه با دکمه ها داد. او بدن مرا معاینه کرد و پرده را تصاویر استخوان های من پر کرد. بعداً من احساس کردم که تخت بسوی اتاق حرکت میکند که پر از نور بود. و بعداً من بیهوش شدم».

عبدالکریم گفت، وقتیکه او به هوش آمد، پس خود را برهنه در روی زمین در برابر مغاره یافت و در پهلو اش لباس او قرار داشت. او به خانه برگشت و به هیچکس راجع به آنچه که با او رخ داده بود، قصه نکرد. حتی به خانواده خود. ولی بعداً او در باره در میان گذاشتن ماجرای خود تصمیم گرفت.

او راجع به تغییرات که با او رخ داده بود، خبر داد:« وقتیکه من در پهلوی تلویزیون یا رادیو می ایتسم، پس در دستگاه اغتشاشات بوجود می آید. برعلاوه این، من شیشه خورده میتوانم».

رامون نافییو رئیس انستیتوت تحقیقات ساحه فضایی اسپانیا به حقیقت این حادثه باور دارد:« این به دو حادثه مشابه شباهت دارد که در روسیه و جرمنی رخ داده بودند». دانشمند اسپانوی راهی مصر شد، تا این حادثه را بصورت مفصل مطالعه کند و چند تست را بالای مصری انجام دهد که می گفت که«بشقاب پرنده» با شعاع های طلایی دید که او را به داخل کشاند. رامون نافییو اظهار داشت:« شعاع های طلایی که راجع به آن عبدالکریم سخن میگوید، دارای تکاثف و استحکام بلند می باشد، از همینرو آن توان بلند نمودن اشیای دارا می باشد که از وزن انسان بیشتر می باشند». عبدالکریم معلومات داد که او در بشقاب پرنده با همراهی موجودات سیارات دیگر سیر علمی داشت. همه مردم مورد چنین تجارب قرار میگیرند که توسط «بشقاب های پرنده» از هر نقطه روی زمین اختطاف شده بودند. دانشمندان اسپانوی خبر دادند:« معاینات طبی که اجسام فضایی بر انسان ربوده شده انجام میدهند، معمولاً بر آلات تناسلی بدون زیان برای شخص، به استثنای چند حادثه، متمرکز بودند».

در این اواخر در آسمان مصر تعدا زیادی «بشقاب های پرنده» ظاهر میشوند. راجع به ظهور آنها مردم از شهرها و مناطق مختلف، مانند گیزا، تانتا، الاهرامات، الغردقه و غیره خبر دادند. رسانه های مصری و اروپایی نسبت به چنین اطلاعات برخورد جدی مینمایند. بعد از اعلام موجودیت اجسام پرنده سیارات دیگر در آسمان الغردقه یاسین فواد وزیر محیط زیست مصر از ارگان های ذیصلاح خواهش نمود که این معلومات را تدقیق نمایند. آنها در مورد بررسی این مساله وعده دادند، اما تا به امروز هیچگونه اعلامیه رسمی در مورد نتائیج تحقیق منتشر نشده شده است.

CC BY 2.0 / Wikipedia / Ricardo Liberato / All Gizah Pyramidsملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین
ملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین - اسپوتنیک افغانستان
ملاقات مصریان با موجودات فرازمینی و «بشقاب های پرنده» در زمین

آیا مصر با مداخله فضایی مواجه میگردد یا تیوری راجع به اعمار اهرام ها توسط موجودات سیارات دیگر با هدف نامعلوم ثبوت کسب میکند؟ و ممکن بازگشت موجودات سیارات دیگر بعد از هزاران سال ثبوت وزین آن شمرده میشود، تا نتائیج زحمات شان را مشاهده کنند؟

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала