اندرابی: با استفاده جویان مانند تروریستان برخورد خواهد شد

© Photo / moi / moiاندرابی: با استفاده جویان مانند تروریستان برخورد خواهد شد
اندرابی: با استفاده جویان مانند تروریستان برخورد خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت داخله افغانستان گفت: با کسانی که از اعاشه و امکانات پولیس سوء استفاده می‌کنند همچون تروریستان برخورد خواهد شد.
اندرابی: جنایتکاران روزهای خوب در پیش نخواهید داشت - اسپوتنیک افغانستان
اندرابی: جنایتکاران روزهای خوب در پیش نخواهید داشت

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله افغانستان نوشت: محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله در مراسمی که امروز به مناسبت نهم حوت روز ملی نیروهای دفاعی و امنیتی کشور، در وزارت داخله برگزار شده بود، با اشاره به رشادت نیروهای امنیتی کشور در مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی، گفت که سوء استفاده از امکانات نیروهای پولیس به هیچ عنوان پذیرفتی نیست و با کسانی که در این زمینه سوء استفاده می‌کنند، همچون تروریستان برخورد می‌شود و مجازات سنگینی در انتظار شان خواهد بود.
سرپرست وزارت امور داخله افزود، که رهبری این وزارت جهت رسیدگی به مشکلات ورثه شهدا و زخمیان پولیس ملی تلاش جدی به خرچ می دهد و در عین حال در جهت اکمال تجهیزاتی و اعاشوی نیروهایی که در خط مقدم نبرد با هراس افگنان قرار دارند، اقدامات جدی روی دست گرفته خواهد شد.
سرپرست وزارت داخله افغانستان، رسیدگی به مشکلات نیروهای پولیس را فرض رهبری وزارت امور داخله دانست و گفت، که در راستای مبارزه با فساد و عوامل جرم و جنایت، رهبری وزارت داخله تعهد جدی وعزم قاطع دارد.

 وی تصریح کرد، که به هیچ فرد و گروهی اجازه داده نمی شود تا امنیت و آرامش مردم را به مخاطره مواجه سازد.
سرپرست وزارت داخله افغانستان، با اشاره به موارد سوء استفاده از یونفیورم پولیس و سهل انگاری برخی از منسوبان پولیس گفت: رهبری وزارت داخله به همان پیمانه که در جهت تقویت نیروهای پولیس ملی و بلند بردن عزت و نیک نامی این نیروها کوشا است، به همان اندازه مواظب افراد استفاده جو است و با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
در مراسم یاد شده همچنان لوی پاسوال عبدالصبور قانع معاون اول وزارت امور داخله نیز ضمن یادآوری از قهرمانی های نیروهای امنیتی و دفاعی در کشور در امر تامین امنیت و مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی گفت، که به نیروهای پولیس صلاحیت داده شده تا جهت دفاع از وقار و عزت پولیس با مجرمین برخورد قاطع و جدی نمایند.
یادآوری می کنیم، که محمد مسعود اندرابی سرپرست کنونی وزارت امور داخله نزدیک به یک ماه می شود، که به حیث سرپرست این وزارت تعیین شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала