ورود رهبر کوریای شمالی با مرسدس ضدگلوله به هتل ویتنام + تصاویر

© REUTERS / Athit Perawongmethaورودرهبر کوریای شمالی با مرسدس ضدگلوله به هتل ویتنام + تصویر
ورودرهبر کوریای شمالی  با مرسدس ضدگلوله به هتل ویتنام + تصویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم جونگ اون' رهبر کوریای شمالی پس از ورود به ویتنام با قطار زرهی سبز رنگ ویژه خود و هیات همراه، با کاروانی از موتر های زرهی و در میان تدابیر امنیتی شدید راهی هانوی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از YTN، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی امروز و در آستانه دیدار با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا در هتلی در هانوی، پایتخت ویتنام مستقر شد.
یک مرسدس ضدگلوله اس 600 که رهبر کوریای شمالی در آن حاضر بود پس از سفر 170 کیلومتری از ایستگاه قطاری در مرز چین و ویتنام وارد هتل ملینا در هانوی شد. 

تدابیر امنیتی در اطراف هتل با بالاترین سطح گرفته شده و پولیس و نیروهای مسلح در اطراف محل اقامت رهبر کوریای شمالی مستقر شده‌اند.
رهبر کوریای شمالی بعد از دیدار با ترامپ در راستای ابراز حسن نیت با مقامات ویتنام نیز دیدار خواهد کرد. 

ترامپ روز دوشنبه در پیامی توئیتری در آستانه دیدار با کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی، پیونگ یانگ را تشویق به اجرای تعهدات خلع سلاح هسته‌ای کرد.
رئیس جمهور آمریکا نوشت: "برای صبحانه با فرمانداران کشورمان دیدار می کنم. پس از آن برای دیداری بسیار مهم با کیم جونگ اون به ویتنام می روم. در صورت اجرای کامل خلع سلاح هسته‌ای، کوریای شمالی به سرعت یک مرکز اقتصادی قدرتمند خواهد شد. بدون این امر، تنها بیشتر به وضع فعلی باقی خواهد ماند. رئیس کیم تصمیم عاقلانه‌ای خواهد گرفت."
برای نخستین بار رهبران دو کشور به تاریخ 12 جون سال 2018 در سنگاپور دیدار و گفتگو نمودند و روی خلع سلاح شبه جزیره کوریا و عادی سازی روابط میان واشنگتن و پیونگ یانگ، توافق نمودند. این در حالیست که پس از آن نشست هیچ اقدام مشخصی برای اجرای این توافقات صورت نگرفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала