ان‌بی‌سی: ترامپ شخصا حمله سایبری علیه روسیه را تأیید کرد

© AFP 2023 / Mandel Nganان‌بی‌سی: ترامپ شخصا حمله سایبری علیه روسیه را تأیید کرد
ان‌بی‌سی: ترامپ شخصا حمله سایبری علیه روسیه را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده، شخصا حمله سایبری نظامی امریکا علیه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه را در انتخابات میان دوره ای کنگره در سال 2018 تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی، با اشاره به منبع آگاه، گزارش داد که "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور ایالات متحده، شخصا حمله سایبری نظامی آمریکا علیه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه را در انتخابات سال 2018 تایید کرد.
طبق گفته کانال تلویزیونی، این حمله سایبری "تهاجمی ترین اقدامات شناخته شده در حال حاضر توسط دولت ترامپ برای مبارزه با دخالت انتخاباتی روسیه" گفته می شود، تبدیل شده است.
پیش از این واشنگتن پست گزارش داد که فرماندهی سایبری نیروهای امریکایی در انتخابات میان دوره ای کنگره سال گذشته دسترسی آژانس تحقیقاتی اینترنتی سنت پترزبورگ را مسدود کرد.
به گفته منابع روزنامه، این بخشی از اولین اقدام تبلیغاتی سایبری علیه روسیه بود که هدف آن جلوگیری از ادعای "تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا" می باشد.
منابع کانال گزارش دادند که فرماندهی سایبری نیروهای مسلح ایالات متحده، با استفاده از اطلاعات "آژانس امنیت ملی" این کشور، حمله را انجام دادند، که در نتیحه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه چند ساعت قبل از انتخابات در ایالات متحده قطع اینترنت شد.
پس از آن، به گفته منابع کانال تلویزیونی، آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه چندین روز به شبکه دسترسی نداشت.
در همین حال، کاخ سفید حاضر درباره اطلاعات ارائه شده توسط کانال ان بی واکنش نشان نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала