سفیر پاکستان: با پیلوت بازداشت‌شده هندی برخورد خوب صورت می‌گیرد

© AFP 2023 / Tauseef MUSTAFAسفیر پاکستان: با پیلوت بازداشت‌شده هندی برخورد خوب صورت می‌گیرد
سفیر پاکستان: با پیلوت بازداشت‌شده هندی برخورد خوب صورت می‌گیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسد خان، سفیر پاکستان در امریکا گفته است که با پیلوت طیاره سرنگون‌شده هندی در پاکستان، رفتار خوب صورت می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از این اردوی پاکستان اعلام کرده بود که دو طیاره نظامی هند که حریم هوایی پاکستان را در منطقه منازعه‌یی کشمیر نقض کرده بودند، توسط نیروهای پاکستانی سرنگون شده اند.

سپس رسانه‌های پاکستان ویدیویی را نشر کردند که در آن یکی از پیلوت‌های هندی که زخمی شده بود، دیده می‌شد. این پیلوت هندی اسم و رتبه نظامی اش را نیز به خبرنگاران گفت.

مقامات هندی نیز اعلام داشتند که یک جنگنده نیروهای هوایی پاکستان بر فراز کشمیر در نتیجه یک حادثه هوایی سرنگون شد که در این حادثه یک جنگنده میگ — ۲۱ هندی نیز سقوط کرد و پیلوت آن لادرک شد.

اسد خان، سفیر پاکستان در ایالات متحده امریکا درمورد وضعیت پیلوت بازداشت شده هندی توسط نیروهای پاکستانی، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: "با پیلوت برخورد خوب صورت می‌گیرد.

به گفته سفیر پاکستان، زخم‌های صورت این پیلوت که در ویدیو دیده می‌شود، امکان دارد در نتیجه لت و کوب باشندگان محل ایجاد شده باشد، نه از نظامیان. وی گفت: "بعضی اوقات مردم تا آمدن نظامیان چنین برخورد می‌کنند".

وی خواست تا به ویدیویی که در آن فرد بازداشت شده با "پیاله چای" در دستش درمورد برخورد خوب با وی و اینکه نظامیان پاکستان در حقیقت وی را نجات داده اند، صحبت می‌کند، مراجعه شود.

خان افزود که سرنوشت پیلوت بخشی از مباحث درمورد وضعیت کلی با جانب هند، می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала