حمله کیمیاوی ائتلاف امریکایی به شهرک الباغوز سوریه

© AP Photo / Syrian Civil Defense White Helmetsحمله کیمیاوی ائتلاف امریکایی به شهرک الباغوز سوریه
حمله کیمیاوی ائتلاف امریکایی به شهرک الباغوز سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده های ائتلاف امریکایی منطقه الباغوز در شرق سوریه را با گاز سمی فسفر سیفید بمباران کردند.
بیرون کردن 50 تن طلا از سوریه توسط امریکا در بدل انتقال فرماندهان داعش - اسپوتنیک افغانستان
بیرون کردن 50 تن طلا از سوریه توسط امریکا در بدل انتقال فرماندهان داعش

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، پایگاه خبری العربی الجدید نوشت: بامداد امروز (شنبه) نیروهای ارتش سوریه با شماری از تروریست های داعشی در شهرک محاصره شده الباغوز درگیر شدند، که به دنبال آن چند تن از نیروهای ارتش سوریه کشته و شماری از تروریست های داعشی نیز به هلاکت رسیدند.
بر اساس این گزارش، همزمان با درگیری های ارتش سوریه و تروریست ها، جنگنده — بمب افکن های متعلق به ائتلاف امریکا این منطقه را با گازهای کمیاوی بمباران کردند.
هنوز خبری از آمار تلفات این جنایت خبری منتشر نشده است.
العربی الجدید نوشت: عصر دیروز (جمعه) نیز جنگنده — بمب افکن های این ائتلاف محل درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست ها در شهرک الباغوز را هدف حملات خود قرار دادند.
به نظر می رسد ائتلاف امریکایی سعی دارد با این حملات در روند آزادسازی این منطقه از سوی ارتش سوریه کارشکنی کند و فرصت فرار را برای عناصر تروریستی داعش و فرماندهان ارشد آن فراهم کند.
شهرک الباغوز در شرق سوریه به یکی از آخرین مخفیگاه های تروریست های داعشی در این کشور تبدیل شده و هم اکنون صدها تروریست و شماری از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در آن محاصره شده اند.
در پایان این گزارش آمده است، هم چنان صدها غیرنظامی در شهرک الباغوز گروگان داعش هستند و تروریست ها به آنان اجازه نمی دهند که به مناطق امن زیر نظر ارتش سوریه پناه ببرند.

یادآوری می کنیم، که هفته گذشته نیز در یک کشف هولناک، بیش از 50 سر بریده در یک گور دسته جمعی در اطراف شهرک الباغوز کشف شد که بر اساس تحقیقات مشخص گردید به زنان ایزدی تعلق داشته است.
سوریه از سال 2011 درگیر بحران و جنگ ناشی از پشتیبانی های برخی کشورهای عربی و غربی و اسرائیل از تروریست هایی از 120 کشور جهان است، که اکنون آخرین نفس های خود را در این کشور می کشند.

روسیه با موافقت دولت قانونی سوریه وارد مبارزه با تروریستان در سوریه شده است، اما امریکا بدون موافقت دولت قانونی سوریه وارد مبارزه با تروریستان در خاک سوریه شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала