شکار صاریغ توسط عنکبوت + ویدیو

© Photo / John M. Midgley/Ian Engelbrechtشکار صاریغ توسط عنکبوت + ویدیو
شکار صاریغ توسط عنکبوت + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان عنکبوتی بزرگی را فیلمبرداری کردند که یک صاریغ را شکار کرده بود.
ویدیوی تولد ده‌ها عنکبوت زهری کاربران انترنت را شوکه کرد - اسپوتنیک افغانستان
ویدیوی تولد ده‌ها عنکبوت زهری کاربران انترنت را شوکه کرد

به گزارش اسپوتنیک، National Geographic ویدیوی را منتشر کرد، که در آن یک عنکبوت بزرگ یک صاریغ که شبیه موش است را شکار کرده است. این کلیپ در جنگل کشور پرو گرفته شده است.

در ویدیو دیده می شود، که یک عنکبود حدود 30 سانتی متری یک صاریغ که شبیه موش است را با خود به سوی لانه اش می کشد. این قربانی در نخست به آرامی مقاومت می کند، اما پس از آن از حال می رود.

به گفته زیست شناسان دانشگاه میشیگان که شاهد این حادثه بوده اند، حمله عنکبوت بر مهره داران غیر معمول نیست.

بر علاوه این واقعیت که رژیم های غذای آنها وابسته به بوته ها و عمدتا حشرات هستند، آنها به طور مرتب مارها، پرندگان و موش ها را شکار می کنند.

یادآوری می کنیم، که صاریغ یا ساریگ به گروهی از کیسه‌داران گفته می‌شود، که انواع مختلف آن‌ها جثه‌هایی به اندازه موش تا گربه دارند و در قاره امریکا، به ویژه جنگل‌های امریکای جنوبی یافت می‌شوند. صاریغ‌های ماده در زیر شکم کیسه‌ای دارند که بچه‌های خود را در آن نگه می‌دارند. بچه‌های صاریغ هنگام خطر روی پشت مادر سوار می‌شوند و دم خود را به دم او می‌پیچانند. این جانوران از انواع متنوعی از غذاها تغذیه می‌کنند. از جمله مانند لاشخورها در میان اشغال‌ها غذا پیدا می‌کنند. این انعطاف‌پذیری در رژیم غذایی و محیط زیست صاریغ را قادر می‌سازد که به‌سرعت جمعیتش را افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала