نقش روسیه در صورت جنگ بین اسرائیل و ایران

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر نقش روسیه در جنگ بین اسرائیل و ایران
نقش روسیه در جنگ بین اسرائیل و ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوال این است که در صورت جنگ بین اسرائیل و ایران، روسیه از کدام طرف حمایت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوگنی ساتانوفسکی شرق شناس و اقتصاددان و یکی از کارشناسان برجسته روسیه در عرصه سیاسی و اقتصاد کشورهای شرق میانه، موضوع جنگ اسرائیل با ایران را مورد بررسی قرار داد.

اردوی اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
احتمال وقوع جنگ بین اسرائیل و ایران در سال جاری

یوگنی ساتانوفسکی در این خصوص گفت:«روسیه طرف سوم در جنگ بین اسرائیل و ایران نخواهد بود. ما دور از این نبرد خواهیم ایستاد و به این درگیری با تأسف و اندوه زیاد خواهیم نگریست. اما هیچ کاری انجام نخواهیم داد.
اوضاع دنیا هر چه بیشتر داغ می شود. هند و پاکستان یکدیگر را با جنگ تهدید می کنند که شریک ما چین به طرفداری از پاکستان شاید بپردازد. بهترین موضع در اینگونه درگیری ها، کنار ماندن از میدان نبرد است.
اگر سلاح لازم باشد، می توانند دریافت کنند. اگر بخواهند به عنوان میانجی حافظ صلح عمل کنیم، درخواست آنها را مطالعه و بررسی خواهیم کرد.
مناسبات چین با ایران خاص است، اما به نظر من، چینی ها خود را درگیر جنگ اسرائیل و ایران نخواهند کرد. علاوه بر آن، ایران از هیچ نظر متحد ما نیست. ایران فقط همسفر موقت روسیه است. آنها حوادث را آنطور که دلشان بخواهد به یاد دارند، مثلا مخفی شدن دختران ارمنی از حرم شاه ایران در سفارت روسیه را به یاد دارند.
چندی پیش در آژانس خبری ایرنا خبری منتشر شد که در آن روسیه متهم به توافق با اسرائیل علیه ایران شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала