استقرار عساکر تازه تفس امریکایی در اروپا برای «بازدارندگی روسیه»

CC BY 2.0 / U.S. Army/Sgt. Terry Rajsombath / European Best Squad Competition Day 1استقرار عساکر تازه تفس امریکایی در اروپا برای «بازدارندگی روسیه»
استقرار عساکر تازه تفس امریکایی در اروپا برای «بازدارندگی روسیه» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات نظامی ایالات متحده میگویند که امریکا برای بازدارندگی روسیه به عساکر تازه تفس و تجهیزات نظامی جدید ضرورت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال کورتیس اسکاپاروتی، قومندان قوای مسلح ایالات متحده در اروپا میگوید که این قومندانی در چارچوب «طرح دفاعیه اروپا» به هدف بازدارندگی روسیه به عساکر تازه تفس و تجهیزات نظامی جدید نیاز دارد.

به گفته وی، قومندانی قوای مسلح امریکا در اروپا خواستار استقرار هرچه زودتر جت ها نسل چهارم و پنجم و همچنان بمب افکن ها میباشد.

جنرال اسکاپاروتی: «ما خواستار تجهیزات دریایی اضافی شدیم تا بتوانیم قدرت سلاح های خود در زمینه های دریایی و مقاومت در برابر پتانسیل روسیه در دریا افزایش بدهیم. برای تحقق این اقدام نیاز به بهبود زیرساخت ها داریم.»

این جنرال بلند رتبه امریکایی افزود که با وزارت دفاع بر طرح افزایش حضور چرخشی نیروهای دریایی با سلاح های راکتی، تجهیزات هوایی و زیردریایی، کار میکند.

یادآوری میکنیم، پیش از این بن هوجس، سترجنرال قوای مسلح امریکا در جریان دیدار با تاجران پولندی گفت که موقعیت جغرافیایی پولند برای حفظ امنیت اروپا و بازدارندگی روسیه از اهمیت خاص برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала