تغییرات در سیستم دادگاهی اسرائیل: رابطه عاشقانه میان دو زن، خیانت نیست

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تغییرات در سیستم دادگاهی اسرائیل: رابطه عاشقانه میان دو زن، خیانت نیست
تغییرات در سیستم دادگاهی اسرائیل: رابطه عاشقانه میان دو زن، خیانت نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم دادگاه اسرائیل روابط نامشروع یک زن با زن دیگر را در غیاب شوهر خیانت نمی‌داند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از mignew، سیستم دادگاه اسرائیل حکم ابتدایی را صادر کرده است که بر طبق آن روابط نامشروع یک زن با زن دیگری، در غیاب شوهرش را خیانت ندانسته. زیرا چنین دلایل باعث طلاق و تقسیم مالکیت میان خانواده شده نمی‌تواند.

این حکم به درخواست شوهری که خانمش وارد رابطه عاشقانه با زن دیگری شده بود صورت گرفت که خواهانی طلاق از همسرش بود.

راجستر اولین ازدواج دو همجنسگرا کهن سال در آلمان - اسپوتنیک افغانستان
راجستر اولین ازدواج دو همجنسگرا کهن سال در آلمان

دادگاه می‌گوید که در جریان تمام سالهای این زن و شوهر با هم زندگی می‌کرند. حتی برای بهتر شدن زندگی شان اسرائیل را به مقصد امریکا ترک گفتند و پس از چند سال زندگی در امریکا دو باره این خانواده به اسرائیل بازگشتند.

با وجود که همسر این مرد در یک کشور خارجی دور از جامعه و دوستانش زندگی می‌کرد با شرایط دشوار سه فرزند را به دنیا آورد. پس از بازگشت به اسرائیل، شوهر این زن پشنهاد شغلی جدیدی را در اروپا دریافت کرد.

همسر این مرد از وی خواسته بود که به اروپا نرود، اما به درخواست همسرش این مرد گوش نداد. و سرانجام شرایط عاشقانه و روابط صمیمی این زن با یک خواهرخواندۀ نزدیک رشد کرد.

شوهر این زن پس از آن که در باره روابط نامشروع زنش اطلاع پیدا کرد دوباره به خانه بازگشت و در دادگاه درخواست طلاق و جبران چندین میلیون آسیب روحی را کرد.

دادگاه تصریح کرد که رابطه‌ای که زن با خواهرخوانده خود دارد، خیانت و نقض در قرارداد ازدواج نیست بنابراین درخواست این مرد باعث نمی‌شود که از همسرش طلاق گرفته و مالکیت را تقسیم نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала