واکنش تمسخر آمیز ترامپ به شرکت نکردن هیلاری کلینتون در انتخابات

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش تمسخر آمیز ترامپ به شرکت نکردن هیلاری کلینتون در انتخابات
واکنش تمسخر آمیز ترامپ به شرکت نکردن هیلاری کلینتون در انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا به گونه تمسخر آمیز گفته است، از عدم شرکت هیلاری کلینتون، رقیب سابقش در انتخابات آینده بسیار متأسف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در صفحه توییتر خود نگاشت: " بسیار ناراضی است ازینکه وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده از شرکت در انتخابات سال 2020 صرف نظر نموده است."  

اخیرا هیلاری کلینتون، وزیر خارجه دوران باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق امریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری News 12 Westchester گفت: من برای انتخابات 2020 کاندیدا نمی‌شوم اما برای چیزی که باور دارم، کار و تلاش می‌کنم و ایستادگی دارم.
هیلاری کلینتون در ادامه گفت: می‌خواهم مطمئنم شوم که مردم درک می‌کنند که من به صحبت کردن ادامه می‌دهم. من هیچ جا نمی‌روم. آنچه برای کشورم در حال حاضر اتفاق می‌افتد، من را به شدت ناراحت می‌کند.
یادوری می کنیم که، پیش‌تر وزیر امور خارجه سابق امریکا حضور مجدد خود در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرده بود و در ماه اکتبر گذشته گفته بود که مایل است رئیس جمهور شود.
هیلاری کلینتون در یک مصاحبه د، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به دنبال کاندیدا شدن مجدد برای انتخابات است یا خیر، سریع گفت: نه. که باعث خنده حضار شد. اما بعدا با اصرارهای سوال کننده افزود: دوست دارم رئیس جمهور باشم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала