ترامپ روابط اش با کیم جونگ اون را «خوب» توصیف کرد

© REUTERS / Leah Millisترامپ روابط اش با کیم جونگ اون را «خوب» توصیف کرد
ترامپ روابط اش با کیم جونگ اون را «خوب» توصیف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا میگوید که روابط اش با رهبر کوریای شمالی «مثل سابق خوب» است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در واکنش به نشر گزارشات مبنی بر از سرگیری فعالیت های کوریای شمالی برای بازسازی تاسیسات هستوی اش، اظهار داشت که روابط وی با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی مثل سابق خوب میباشد.

ترامپ:‌ «من احساس میکنم که روابط ام با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی خوب است و خوب باقی خواهد ماند. اگر وی آنچه را که ما بالای آن توافق نکرده ایم، انجام بدهد، یک شگفتی ناخوشایند خواهد بود. ببینیم که چه خواهد شد.»

این در حالی است که پیش از این رسانه های امریکایی با نشر تصاویر ماهواره‌ای اعلام کردند که کوریای شمالی در حال بازسازی یک سایت راکتی است که پیشتر وعده داده بود آن را تخریب کند.

روز گذشته (پنجشنبه، ۷ مارچ) جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از آمادگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا برای ادامه مذاکرات با کوریای شمالی در خصوص خلع سلاح هستوی شبه جزیره کوریا خبر داد.

یادآوری میکنیم، دومین نشست دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به تاریخ ۲۷ فبروری در هانوی، پایتخت ویتنام نشست برگزار شد. این نشست پیش از موعد و بدون امضای توافقنامه به پایان رسید. 

با وجود این هم، رئیس جمهور ترامپ این نشست را موثر عنوان کرد و از پیشرفت در مذاکرات با کوریای شمالی خبر داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала