اعتراف امریکا به قدرت "مرگبار" ماشیندار AK-203 روسیه

© Photo / Press service of the concern Kalashnikov / Boris Kirisenkoماشیندار عصری شده کلاشنیکوف
ماشیندار عصری شده کلاشنیکوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه امریکایی نشنال انترست در گزارشی از قول کارشناسان امریکایی نوشت، سلاح جدیدAK-203 روسیه یک "سلاح مرگبار" با ویژگی های عالی است.

 به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نشنال انترست، در ادامه مقاله خود می افزاید که؛ هفته گذشته در هند کارخانه تولید ماشیندار جدید AK-203 به کار آغاز کرد. این سلاح جدید جایگزین INSAS هندی خواهد شد که در مقایسه با سلاح روسی در حد بسیار پایین قرار دارد.
افتتاح شرکت "کلاشنیکوف" در هند بلاخره تلاشهای دهلی نو را برای یافتن جایگزینی قابل اعتماد برای اسلحه INSAS که از سال 1998 به عنوان سلاح مطمئن ارتش هند بود، پایان خواهد داد.
نشریه می نویسد، ماشیندار ، AK-203 نسخه صادراتی اسلحه 7.62x39کلاشنیکوف است که با داشتن (کارتریج کالیبر — Ed)، درجه حرارت بالا و وزن کم می تواند بدون کدام مشکل؛ عملکرد بهتری داشته باشد.
علاوه بر این، نصب یک (آله برای تثبیت هدف) در این سلاح استفاده از سلاح AK-203 را ساده ساخته که یکی از ویژگی های دیگر این اسلحه می باشد.
به گفته نویسندگان این مقاله، تولید AK-203 در هند به روسیه امکاناتی را فراهم می سازد که برای دهه های آینده جای خود را در بازار سلاح های هند ثابت نگهدارد.
کارشناسان می گویند ظرفیت این کارخانه برای تجهیز تمام پرسنل خدمات امنیتی نظامی هند کافی است و در صورت لزوم هردو کشور "روسیه و هند" می توانند حجم تولید را افزایش داده و مدل های آینده رابر اساس طراحی منحصر به کلاشینکوف مدرنیزه سازی کنند.
هند بزرگترین شریک روسیه در زمینه همکاری نظامی و فنی است که، بیش از 70 درصد از سلاح های این کشور ساخت روسیه یا شوروی سابق می باشند.
در سال 2016، شرکت "روس‌آبارون‌اکسپورت" اعلام کرد که روسیه نمونه های اولیه کلاشنیکف را برای شرکای هندی خود فرستاده و منتظر نتایج آزمایشات است. الکسی کریواروچکا، مدیر عامل شرکت کلاشنیکف در جریان نمایشگاه IDEX-2017 اعلام نمود که کلاشنیکف یک شرکت پیمانکار هندی را که آمادگی لازم برای امضای قرارداد یک سرمایه گذاری مشترک را دارد، پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала