حمدالله محب: ما دیگر به عقب بر نخواهیم گشت

© Photo / ARG / ARGحمدالله محب: ما دیگر به عقب بر نخواهیم گشت
حمدالله محب: ما دیگر به عقب بر نخواهیم گشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس های دفتر شورای امنیت ملی افغانستان از هشتم مارچ تجلیل به عمل آمد.
محب: صلح در افغانستان صلح در منطقه است‌ - اسپوتنیک افغانستان
محب: صلح در افغانستان صلح در منطقه است‌

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان ضمن شادباد گویی این روز به زنان، گفت: زنانِ قهرمان افغانستان دوشا دوش مردان در صفوفِ نیروهای امنیتی و دفاعی و سایر عرصه‌ها کار می‌نمایند و این توانمندی و جرئت آنان را نشان می دهد.
حمدالله محب با تاکید براینکه ما دیگر به عقب بر نخواهیم گشت افزود: دستاوردهای بزرگ زنان افغانستان طی یک و نیم دهه قربانی نخواهد شد و حضور زنان در همه عرصه ها باید بیشتر گردد.

وی در ادامه تصریح کرد، که صلح و امنیت نیاز و خواست اساسی مردم ما است و باید این زمینه فراهم شود تا زنان افغانستان بتوانند در فضای آرام و در کنار مردان به پیشرفت های قابل ملاحظه دست یابند.
حمدالله محب گفت، هنوز هم فرهنگ جنگ وجود دارد و هرکس با زور میخواهد خواست های خود را بالای مردم تحمیل کند، در حالیکه توقع ما از نسل نو این است که دوباره نگذارند ما به جنگ ها و مهاجرت برگردیم.

در اخیر مشاور امنیت ملی افغانستان، با اشاره به مبارزه در برابر افراد زورمند تاکید ورزید، که گروه ها و افراد مسلح غیر مسئول باید براساس پالیسی واحد قانونمند گردند تا فضای زندگی برای مردم ما به خصوص زنان افغانستان مصئون‌تر گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала