افشای راز وحشتناک مایکل جکسون توسط خواهرش

© AP Photo / Jeff Widernerافشای راز وحشتناک مایکل جکسون توسط خواهرش
افشای راز وحشتناک مایکل جکسون توسط خواهرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیراً خواهر مایکل جکسون، آوازخوان اسطوره‌یی جهان اظهارات غیرمعمولی درمورد برادرش داشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، لا تویا جکسون، آوازخوان امریکایی و خواهر مایکل جکسون، اعتراف کرد که وی از گذشته درباره اعمال ناسالم برادر کوچکش آگاهی داشت.

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی ویدیوی مصاحبهٔ MTV از سال ۱۹۹۳ نشر شد که در آن مایکل جکسون به آزار و اذیت جنسی کودکان متهم شده است.

مایکل جکسون بار دیگر به تجاوز جنسی بر کودکان متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
مایکل جکسون بار دیگر به تجاوز جنسی بر کودکان متهم شد

خواهر مایکل جکسون گفت: "مایکل برادرم است، من او را زیاد دوست دارم، اما من نمی‌توانم خاموشانه شریک جرایم وی علیه کودکان بی‌گناه باشم". وی افزوده است: "یک مرد ۳۵ ساله تصمیم دارد یک پسر کوچک را با خود بگیرد و برای ۳۰ روز با او یکجا باشد؟ و همراه یک کودک دیگر پنج روز را در یک اتاق سپری کند و اصلاً بیرون نشود؟… من برادرم را دوست دارم، اما این درست نیست. من نمی‌خواهم رنج و عذاب این کودکان را ببینم".

علاوه بر این، لا تویا جکسون اعتراف نموده است که او خود زمانی قربانی این اعمال برادر کوچکش بوده است. وی گفت: "من خودم قربانی ام و من می‌دانم که این چه رنجی است. این کودکان تمام زندگی شان را با این زخم سپری خواهند کرد، و من نمی‌خواهم که این عاید حال کودکان بی‌گناه دیگر شود… من مایکل را بسیار دوست دارم اما بیشتر به این کودکان فکر می‌کنم، زیرا آنها دیگر زندگی‌ی ندارند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала