زن امریکایی فقط هنگام ولادت خبر شد که حامله است

CC0 / Pixabay / زن امریکایی فقط هنگام درد ولادت فهمید که باردار است
زن امریکایی فقط هنگام درد ولادت فهمید که باردار است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن امریکایی به دلیل درد شدید که فکر می کرد ناشی از سنگ گرده "کلیه" است به بیمارستان منتقل شد، اما در آنجا تشخیص شد که وی حامله می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه Fox News یک زن ا مریکایی به نام آلیسون اپفور، فقط هنگام درد های ولادت، خبر شد که حامله است.
این خانم ساکن در ایالت اوهایو، پس ازآنکه درد های شدیدی را در ناحیه شکم احساس کرد، آمبولانس را خواست. پزشک تشخیص کرد که احتمال دارد این زن به سنگ گرده مصاب باشد و درد های شدید نیز ناشی از همین بیماری تشخیص شد.
این خانم 22 ساله امریکایی پس از انتقال به بیمارستان مورد معاینات "آلتراسوند" قرار گرفت و معلوم شد که هیچ نوع سنگ گرده موجود نیست و این خانم در ماه اخحیر بارداری قرار دارد که درد های شدید درد زایمان است.
فشار خون او به بالا رفت و پزشکان به او گفتند که او به بیماری پره اکلامپسی — حمله‌ایی که فشار خون را بالا می برد، دچار شده و این امر و زندگی مادر و کودک را تهدید میکند." وی فورا مورد عمل سزارین قرار گرفت و نیم ساعت بعد کودکی را به دنیا آورد.
این خانم پیش ازاین فکر می کرد که به دلیل طرز زندگی غیر نورمال اضافه وزن پیدا نموده.
پزشکان می گویند چنین اتفاقی پیش ازاین نیز در جهان بار ها رخ داده است.همه چیز مربوط به ساختمان فزیولوژیکی زن می باشد که در نزد همه خانم ها یکسان نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала