درخواست جدی مقامات امریکایی برای تغییرات در سیستم بوئینگ 737-Max

CC BY 2.0 / Aka The Beav / Boeing 737 MAX roll-outدرخواست جدی مقامات امریکایی برای تغییرات در سیستم بوئینگ 737-Max
درخواست جدی مقامات امریکایی برای تغییرات در  سیستم  بوئینگ 737-Max - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی سقوط هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی اتیوپی و جان باختن تمام سرنشینان آن، مقامات امریکایی، این شرکت را به نوسازی و ایجاد تغییرات در هواپیمای مدل 737-Max ملزم خواهند ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده خبر داده است که، مقامات آمریکا در پی سانحه هوایی اتیوپی اعلام کردند که، واشنگتن شرکت بوئینگ را به اعمال تغییرات در هواپیمای مدل «737-Max » ملزم خواهند ساخت.
شایان ذکر است، این اقدام واشنگتن در پی آن صورت می‌گیرد که یک هواپیمای بوئینگ شرکت اتیوپی ایرلاینز روز یکشنبه که از آدیس آبابا به سوی نایروبی حرکت می‌کرد، سقوط کرد و در این سانحه 157 نفر از جمله شمار زیادی اتباع غربی کشته شدند. 

آخرین ویدیویی که جفت روسی از طیارهٔ سقوط شده در اتیوپی گرفتند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
آخرین ویدیویی که جفت روسی از طیارهٔ سقوط شده در اتیوپی گرفتند + ویدیو

این شرکت باید سیستم کنترل هواپیما MCAS را، که مسئولیت قرار دادن تثبیت کننده ، و نیز ویرایش دستورالعمل های آموزش پیلوت را بر عهده دارد؛ بهبود بخشند.
شرکت بوئینگ نیز به نوبه خود اعلام کرد که، در هفته های آینده در تمام هواپیما های بوئینگ مدل 737-Max نرم افزار جدید نصب خواهد شد.
در حالی که از اکتبر 2018 تاکنون 2 سانحه سقوط مرگبار برای هواپیماهای بوئینگ 737 رخ داده است، دایان فاین اشتاین سناتور ارشد دموکرات از اداره هوانوردی امریکا خواسته است تا کلیه پروازهای این شرکت هواپیمایی زمین گیر شود.
ایالات متحده در عین حال تاکید کرده است که هواپیمای بوئینگ 737 یک هواپیمای ارزشمند از نظر پرواز بوده و نیازی به زمین گیر شدن آن در شرایط فعلی نیست.
یادآوری می کنیم که، یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی اتیوپی روز یکشنبه پس از برخاستن از فرودگاه نایروبی سقوط کرده و منجر به مرگ 157 نفر شده است.
این دومین سانحه مرگبار برای این هواپیما در شش ماه اخیر به شمار می رود. این مساله ابهامات زیادی را درباره ایمنی این هواپیما به وجود آورده است.
در حادثه دیگری که در ماه اکتبر در اندونزیا به وقوع پیوست، بیش از 189 نفر کشته شدند. شرکت بوئینگ تایید کرده است که نرم افزارهای موجود در هواپیمای 737 را طی هفته های آینده به روز رسانی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала