سی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند

© AP Photo / Hussein Mallaسی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند
سی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اختیار نشریه "ینی شفق" Yeni Şafak(ترکیه) تصویر قرار گرفته که در آن احتمالاً البغدادی در موتر زرهی امریکایی نشسته است. برعلاوه این، معلومات پخش شده که CIA تا اکنون از دو هزار داعشی از کمپ های تحت کنترول حزب کارگران کردستان تحقیق نموده و به 140 نفر آنها پاسپورت های جعلی توزیع کرده است.

مولف مطلب معتقد است که امریکا توطیه نو با داعش آماده می سازد. تروریستان را با نام های نو، اسناد و پاسپورت در چارچوب پلان های نو محرم امریکا از منطقه از طریق عراق خارج می سازند.

سیا مناطق دیرالزور، مانند کیسرا، بوسایرا، ال عمر و ثور، را مناطق نظامی اعلام داشته و بروی رفت و آمد مردم ملکی مسدود ساخته اند. در نواحی تحت کنترول نیروهای پنتاگون تحقیق اشخاص ویژه انتخابی صورت می گیرد. برخی از افراد مسلح تحت تحقیق به نقاط تجمع داعشیان در کمپ های تحت کنترول حزب کارگران کردستان در الحسکه، الهول و ربکا منتقل نمی شوند، بلکه به مرکز ویژه تجمع ابوهاشم CIA منتقل میگردند.

© AP Photo / APTVسی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند
سی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند - اسپوتنیک افغانستان
سی آی ای به داعش پاسپورت های جعلی توزیع میکند

از دو هزار داعشی تحقیق شده است

از مراکز تحقیق که CIA ایجاد کرده همچنان نمایندگان استخبارات اسرائیل، فرانسه و انگلستان نیز بازدید میکنند. از جانب دیگر، بازهم در این کمپ ها برای اشخاص برگزیده سند هویت و پاسپورت اماده میشود و خروج آنها را از طریق عراق تامین میکنند.

تا به حال، طوریکه معلوم گردیده، در حدود دو هزار داعشی تحت بازپرسی قرار گرفته و به 140 نفر آنها CIA پاسپورت ها توزیع کرده است. تروریستان داعش در چارچوب پلان های محرم نو امریکا به خارج از منطقه از طریق عراق منتقل می سازند. و امریکا، بر اینکه با هزاران تن از مردم ملکی مانند افراد مسلح داعش برخورد میشود، چشم پوشی میکند. عده از آنهایی که سلاح بر زمین گذاشته زنده سوختانده و عده را بدون محاکمه و تحقیق اعدام کرده اند.

معلوم شده که ابوبکر البغدادی رهبر داعش تحت نظارت امریکایان فعالیت میکند. تصویر او در موتر زرهی امریکایی منتشر شده است. افراد مسلح داعش که از حملات در باغوض گریخته، نیز این تصویر را تائید کردند.

45 نفر ملکی کشته شده

تا به حال راجع به کشته شدن 45 باشنده محلی منطقه تائید شده است. در عین حال امریکا و افراد مسلح حزب کارگزان کردستان بیش از پنج تن طلا و 25 میلیون دالر دریافت کرده اند. تصویر ابوبکر البغدادی رهبر داعش در موتر زرهدار امریکایی پخش شده است.

در تصویر که به "ینی شفق" (Yeni Şafak) منابع از صفوف اپوزیسیون سوریه داه است، همچنان دیده میشود که البغدادی در موتر محاربوی امریکایی قرار دارد. اما منابع کدام معلومات راجع به این که این تصویر در کجا عکاسی شده، با نشریه در میان نه گذاشته اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала