معرفی ویژگی های آیفون نسل آینده

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezمعرفی ویژگی های آیفون نسل آینده
معرفی ویژگی های آیفون نسل آینده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویژگی های آیفون نسل آینده که تا پایان پاییز سال جاری رونمایی خواهد شد؛ مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Business Insider؛ آیفون های نسل جدید که تا پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، قابلیت تصویر برداری سه بعٌدی — 3D را دارا است
یکی از قابل پیش بین یترین تغییرات در آیفون جدید، دوربین سه گانه خواهد بود که اپل بدیل ترتیب می خواهد به رقبای خود سامسونگ و هواوی، که قبلا چنین تغییرات را در محصولات شان آورده اند، رقابت نماید.
تولید کنندگان امریکایی در سال 2020 آیفون های نسل آینده مجهز به سیستم پیچیده دوربین سه گانه بشود.  

آیفون جدید با وای فای قویتر! - اسپوتنیک افغانستان
آیفون جدید با وای فای قویتر!

انتظار می رود که تولید ککندگان امریکایی یک دوربین 3D پیشرفته را در آیفون در سال 2020 جابه جا بسازند، اما احتمال دارد که این تکنولوژی از همه نخست در iPad های اپل مورد آزمایش قرار گیرد.
علاوه بر این، دوربین و برنامه Face ID آیفون جدید بهبود خواهد یافت.
در خبرهای جدید یک بار دیگر بر این موضوع تأکید شده است که اپل درنظر دارد تا از کانکتور USB-C در نسل جدید آیفون‌هایش استفاده کند و پورت اختصاصی خود "لایتنینگ" را برای همیشه کنار خواهد گذاشت. البته برخی از نمونه‌های اولیه‌ای که از این گوشی‌ها تولید شده با پورت USB-C و برخی دیگر با پورت لایتنینگ بوده است و این یعنی اپل هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است که از کدامیک از آنها استفاده کند.
جانشین آیفون XR قرار است در رنگ جدیدی که "سبز" خواهد بود تولید شود، اما حضور این رنگ به قیمت کنار گذاشتن یکی از رنگ‌های فعلی تمام خواهد شد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که کدامیک از رنگ‌های سیاه، سفید، زرد، مرجانی، قرمز و یا آبی در میان از بین خواهند رفت.
تمرکز بیشتر اپل در سال 2020، بر روی دوربین های سه بعدی است. آیفون سال 2019 به دوربین اصلی با قابلیت سه بعدی مجهز خواهد بود که توانایی اسکن هر چیزی را تا فاصله 4.5 متری از دستگاه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала