امریکا حاضر نیست پرواز بوئینگ 737 را ممنوع کند

CC BY-SA 2.0 / pjs2005 / Boeing 737-8 MAX N8704Q rotatedامریکا حاضر نیست پرواز بوئینگ 737 را ممنوع کند
امریکا حاضر نیست پرواز بوئینگ 737 را ممنوع کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا از ممنوعیت پرواز بوئینگ 737 مکس 8 خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده (FAA) ، در حساب توییتر این سازمان نوشت: هیچ دلیلی برای ممنوعیت پرواز بوئینگ 737 مکس 8 وجود ندارد.
همانطور که در بیانیه اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده آمده است، تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات موجود و شاخص های مربوط به بوئینگ 737 مکس 8، انجام شده، اما تا کنون هیچ مشکلی در بهره برداری از این هواپیما شناسایی نشده است و بنابراین دلیلی برای زمین گیر کردن آنها دیده نمی‌شود.
در همین حال بسیاری از مسافران در خطوط هوایی امریکا از پرواز با این مدل بوئینگ خودداری می کنند. کشورهای دیگر مثل چین، اندونزیا و اتیوپیا پرواز با بوئینگ ۷۳۷ مکس 8 را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
بعد از سقوط هواپیمای بوئینگ 737 مدل مکس 8 در کشور اتیوپی و کشته شدن نزدیک به 158 نفر مسافران و خدمه بسیاری از مسافران از سوار شدن به این هواپیما خودداری می کنند.
شایان ذکر است که دو شرکت بزرگ «امریکن ایرلاینز» و «ساوت وست» اعلام کردند علی رغم حادثه سقوط بوئینگ در اتیوپیا همچنان به استفاده از این هواپیما ادامه می‌دهند.
جالب اینجاست که این بار مردم حاضر به سوارشدن نیستند و از شرکت هواپیمایی خواسته‌اند تا پولشان را پس داده و تکت شان را لغو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала