هزینه های نظامی امریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است

© Flickr / U.S. Army Europe Imagesهزینه های نظامی امریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است
هزینه های نظامی امریکا را به مرز ورشکستگی رسانده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجتمع نظامی امریکا، همراه با یک دولت فاسد و مقامات بی‌کفایت، این کشور را به عمق دام بدهی‌ها فرو می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CounterPunch، مجتمع نظامی امریکا، همراه با یک دولت فاسد و مقامات بی‌کفایت، این کشور را به عمق دام بدهی‌ها فرو می‌برد.

این مجله خاطر نشان می‌سازد که افزایش هزینه‌ها برای ارتش، این کشور را ورشکستگی تبدیل می‌کند و همواره دولت و مقامات مردم را فریب می‌دهند و خواستار تامین مالی بیشتر و بیشتر برای نیاز های نظامی استند.

حیف و میل هزینه امریکا توسط ادارات دولتی - اسپوتنیک افغانستان
حیف و میل هزینه امریکا توسط ادارات دولتی

به عنوان مثال، نتایج تحقیقات سازمان (Open the Government) نشان می‌دهد که ارتش امریکا مبالغ هنفگتی را برای خریدهایی که به امور نظامی مربوط نیست خرچ می‌کنند. از جمله چوکی‌ به قیمت 9241 دالر، کارد و پنجه به مبلغ 53 هزار دالر، مشروبات به قیمت 308 هزار دالر و همچنان برای غذاهای دریایی از جمله خرچنگ 4.6 میلیون دالر هزینه می‌کنند.

علاوه براین، دولت امریکا پول بیشتری مصرف می‌کند نسبت به آنچه که از درآمدهای مالیاتی دریافت می‌کند، به همین خاطر مجبور است وام‌ های هنگفتی از سایر کشورها بگیرد. این مجله می‌گوید که این پول‌ها تنها برای تامین مالی نهادهای دولتی و جنگ‌های بی پایان در سراسر جهان مصرف می‌شود. در حالی که آموزش و پرورش، صحت و درمان و زیرساخت ها در حال سقوط استند.

این مجله خاطر نشان می‌کند: «در نهایت، امپراتوری نظامی ناگزیر در حال مرگ و خرچ کردن آخرین دالرهاست. این اتفاق برای رم هم افتاد. و اکنون یکبار دیگر در حال وقوع است. امپراتوری امریکایی در حال سقوط است. ما به دوران بحرانی نزدیک می شویم».

هر روز امریکا به طور فزاینده‌ای در بدهی های خود فرو می‌رود و از سال 2001 امریکا برای جنگ در خارج از کشور 4.7 تریلیون دالر خرچ کرده است. و بدهی های این کشور رو به افزایش است و حدود 32 میلیون دالر در هر ساعت افزایش می‌‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала