آرایشگر لهستانی به عنوان قاتل مرگ‌ سریالی زنان انگلیسی شناخته شد

© AP Photo / Akira Suemoriآرایشگر لهستانی به عنوان قاتل مرگ‌ سریالی زنان انگلیسی شناخته شد
آرایشگر لهستانی به عنوان قاتل مرگ‌ سریالی زنان انگلیسی شناخته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان از دانشگاه جان مورز لیورپول شواهد جدیدی را در رابطه به قتل‌های زنجیره‌ای ناشناس دهه 1880 لندن را کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان از دانشگاه جان مورز لیورپول شواهد جدیدی را کشف کردند که در آن دست داشتن «آرون کسیمینسکی» را در قتل‌های زنجیره‌ای ناشناس (جک قاتل) دهه 1880 در لندن را نشان می‌دهد.

دانشمندان شال رو سری یک خانم را که در سال 1880 در قتل های زنجیره از بین رفته بود در آن اثر هر دو فرد (قاتل و مقتول) روی شال کشف کرد.

دانشمندان توانستند توسط آنالیز دی‌ان‌ای قاتل را شناسایی نمایند داده‌های دی‌ان‌ای نشان می‌دهد یکی از آدمکشان دهه 1880 در لندن «آرون کسیمینسکی» مهاجر لهستانی آرایشگر است.

در سال 2014 میلادی نیز کسیمینکی را «جک قاتل» نامیده بودند. بعدها شواهدی از دست داشتن وی به قتل های زنجیره‌ای ناشناس زیر سوال قرار گرفت.

جک قاتل اسم مستعاری است که به قاتل زنجیره ای ناشناس اطلاق می‌شود که در اواخر قرن نوزدهم میلادی شهر مه آلود لندن را در ترس و وحشت فرو برد. قتل هایی که او مرتکب می‌شد تحت پوشش گسترده روزنامه ها قرار می‌گرفت و تا امروز هم برنامه های مستند زیادی درباره آن ساخته می‌شود و می‌کوشند تا اسرار این قاتل مرموز را کشف کنند. اغلب قربانیان او زنانی بودند که بدون هیچ رحمی توسط جک آدم کش سلاخی می‌شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала