خنثی شدن طرح ترور والی فاریاب

© Sputnikخنثی شدن طرح ترور والی فاریاب
خنثی شدن طرح ترور والی فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیریت مبارزه با مواد مخدر پولیس فاریاب یک نفر را امروز همراه با یک ماین ده کیلویی دستگیر کرد.
36 طالب در ولایت فاریاب افغانستان کشته و زخمی شدند - اسپوتنیک افغانستان
36 طالب در ولایت فاریاب افغانستان کشته و زخمی شدند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، مدیریت مبارزه با مواد مخدر پولیس فاریاب،صبح امروز الحاج سید فاروق جان آغا هاشمی تعویذ نویس ناحیه اول شهر میمنه را همراه یک ماین ده کیلویی که قصد ترور شخصیت های بلند پایه مخصوصا والی فاریاب را داشت، دستگیر کرد.

عبدالکریم یورش سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب گفت: عملیات گرفتاری این فرد در حالی صورت گرفته که نهاد های کشفی فاریاب از یک ماه به این سو فاروق جان آغا را به دلیل پیوند با گروه های ضد دولتی و انجام فعالیت های تخریبی تحت تعقیب داشته است.
وی افزود:این فرد که قصد داشت باسوء استفاده از روحانیت یک ماین 10 کیلویی و دو کپسول گاز را که با دو سیستم انفجار تعبیه شده و توسط ریمود کنترل می شد، با موتر خودش از مسیر راهی که به سوی مقام ولایت بود منتقل کند بازداشت شده است.
یورش ادامه داد:  فرد متهم قصد داشته والی فاریاب را که قرار بوده امروز پس از چاشت در سالن ولایت به محفلی اشتراک کند ، هدف انفجار قرار دهد.
 احمد جاوید بیدار سخنگوی والی فاریاب نیز با تائید این خبر اظهار داشت: این فرد که قصد جان والی فاریاب را داشته  خوشبختانه از سوی ادارات استخباراتی شناسایی و دستگیر شده  است.
سخنگوی والی فاریاب عنوان کرد:  این تعویذ نویس پیش از این شدیدأ زخمی شده بود ولی با کمک های والی فاریاب نجات داده شد و والی کمک های زیاد به وی کرده بود.
بیدار ابراز داشت: این فرد در این اواخر بسیار با والی نزدیک شده بود و بارها در مقام ولایت با والی دیدار داشته، اما تازه معلوم گردید که وی آلت دست دشمن بوده است.
یادآوری می کنیم، که فاروق جان آغا در شش ماه اخیر ، یک بار از سوی یک جوان به اتهام سوء استفاده زنان در هنگام تعویذ نویسی آماج حمله قرار گرفته شدیدآ زخمی شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала