شویگو پیام پوتین را به بشار اسد رساند

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationسرگئی شویگو پیام پوتین را به بشار اسد رساند
سرگئی شویگو پیام پوتین را به بشار اسد رساند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و پیامی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به وی تحویل داد.
در جریان این سفر وزیر دفاع به سوریه که به دستور ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه صورت گرفته است؛ تحولات جنگ علیه تروریسم در سوریه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
سرگئی شویگو ضمن تاکید استمرار کشورش با مبارزه با تروریسم در کنار ارتش عربی سوریه گفت: روسیه تمام حمایت ممکن به ملت سوریه به هدف تکمیل آزادسازی تمام مناطق سوریه وحفاظت از یگانگی ارضی وحاکمیت واستقلال سوریه ارائه خواهد داد.
در این دیدرا به بررسی اوضاع مناطق ادلب وشرق فرات پرداخته وبر لزوم تداوم روند کار مشترک به منظور ایجاد راه حل های مناسب برای برقراری امنیت وثبات در این دو منطقه واتخاذ تدابیر ممکن وعدم اعطای اجازه به کشورهای متخاصم ملت سوریه تا سیاست ها واقداماتشان در این دو منطقه پیاده نکنند با اینکه در طول سال های جنگ از تعبیر این خواب های آشفته عاجز بودند تاکیده شده است.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه، به نوبه خود تاکید کردکه کار مشترک سوریه وروسیه وهماهنگی در سطح عالی در تمام حوزه ها ودر راس آن ها حوزه نظامی وسیاسی از عوامل قاطع مقاومت وایستادگی سوریه در رویاروی با تروریسم بوده است ودر تحقق دستآوردها علیه گروه تروریستی "داعش" و"جبهه النصره" ودیگر گروه های تروریسم کمک کرد
بشار اسد خاطر نشان ساخت که بعضی کشورها وقدرت ها با تروریسم از طریق اعلام اظهارات بعضی مقامات مسئول آنها مقابله می کنند درحالکیه از تروریسم حمایت می کنند ودر واقع با آن همساز دارند واز تداوم ارائه حمایت به آن در بعضی مناطق دریغ نمی کنند اما اتخاذ مثل این سیاست ها باعث قربانی شدن بسیاری از غیرنظامیان و گسترش تروریسم وتوسعه آن به مناطق دیگر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала