عملیات «خالد»، با آغاز سال جدید در سراسر افغانستان راه اندازی می‌شود

© Photo / MOI / MOIعملیات «خالد»، با آغاز سال جدید در سراسر افغانستان راه اندازی می‌شود
عملیات «خالد»، با آغاز سال جدید در سراسر افغانستان راه اندازی می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان می‌گوید که در سال جدید، میزان عملیات های تهاجمی و تعرضی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، شدت می‌یابند.

به گزارش اسپوتنیک، نصرت رحیمی، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله گفت که در سال 1398، میزان عملیات های تهاجمی وتعرضی نیروهای امنیتی ودفاعی کشور، شدت می‌یابند.

آقای رحیمی که روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت سخن می‌زد، از آماده گی برای تأمین امنیت مراسم نوروز نیز اطمینان داد.

او گفت تدابیر امنیتی به ویژه در ساحاتی که مراسم نوروز در آن برگزار می‌شوند، روی دست گرفته شده و نیروهای کشفی، استخباراتی، اوپراتیفی و هوایی در حال آماده باش قرار دارند.

رپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله از مردم به خصوص در مناطقی که مراسم نوروز برگزار می‌گردد، درخواست کرد که به منظور تأمین هر چه بیشتر امنیت، با نیروهای امنیتی همکاری داشته باشند.

رحیمی، از دست آوردها در بخش های تنفیذ، تحکیم وتطبیق قانون، مبارزه با جرایم ومسکرات ومبارزه با تروریزم، در سال 1397 نیز سخن گفت وافزود که نیروهای دفاعی وامنیتی، 6270 عملیات مشترک ومستقل را در سراسر کشور راه اندازی کرده اند که در نتیجه تعداد زیادی دشمن از بین رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала