آیا ترامپ در مقابله با دموکرات ها پیروز شد؟

© AP Photo / Evan Vucciتوهین نامزد دموکرات ها به ترامپ
توهین نامزد دموکرات ها به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیقات رابرت مولر درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه در انتخابات سال 2016 سرانجام پایان یاقت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN بازرس ویژه وزارت عدلیه ایالات متحده پس از دو سال تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، گزارش نهایی خود را به دادستان کل این کشور ارائه کرد.
گزارش کار و نتیجه تحقیقات مولر به وزارت عدلیه امریکا ارائه شد و، ویلیام بار، دادستان کل این کشور درباره نحوه انتشار این گزارش و یا انتقال اطلاعات آن به کنگره امریکا تصمیم خواهد گرفت.
دادستان کل ایالات متحده در نامه‌ای به کنگره امریکا گفته است ممکن است بتواند نتایج مهم این گزارش را تا آخر این هفته (ظرف دو روز آینده) در اختیار کنگره بگذارد.
جزییات گزارش بازرس مولر هنوز مشخص نشده است اما از آنجا که دادستان کل کشور در نامه خود به کنگره گفته نه در موردی درخواست‌های مولر را رد کرده و نه کیفرخواست جدیدی در این زمینه در راه است احتمال می‌رود افشاگری منتهی به محاکمه بیشتری در این گزارش علیه کارزار رییس جمهوری نباشد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا و بسیاری از هم‌حزبی‌های او در میان جمهوری‌خواهان همواره منتقد سرسخت این تحقیقات بودند.

تحقیق در مورد دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در ایالات متحده امریکا بیشتر از یک سال است که ادامه دارد. سازمان های اطلاعاتی امریکا ادعا می کنند که روسیه در هک کردن کامپیوترهای کمیته ملی حضور داشته است. مسکو این اتهامات را رد می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала