آزمایش هواپیمای نظامی منحصر به فرد روسیه + ویدیو

© Sputnik / Dmitriy Petrochenkoآزمایش هواپیمای نظامی منحصر به فرد روسیه + ویدیو
آزمایش هواپیمای نظامی منحصر به فرد روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیوی از آزمایش هواپیمای نیروی دریایی روسیه در فضای مجازی منتشر شده است.
ساخت هواپیمای قاتل برای شکار جنگنده های سوخوی روسی در سویدن - اسپوتنیک افغانستان
ساخت هواپیمای قاتل برای شکار جنگنده های سوخوی روسی در سویدن

به گزارش اسپوتنیک، در کارخانه تعمیر هواپیمای مینسک آزمایش‌های هواپیمای نیروی دریایی روسیه Tu-134UBL انجام شد. ویدیویی از این پرواز آزمایشی در فضای مجازی منتشر شده است.
در ویدیو منتشر شده این هواپیما با آرم ناوگان دریای سیاه و یک تصویر دلفین بر روی آن پس از آنکه به آرامی بر روی باند میدان هوایی حرکت می‌کند، آماده پرواز سه ساعته خود می‌شود.
Tu-134UBL برای آموزش کادر پرواز بمب افکن های Tu-22M3 طراحی شده است. کلاس هواپیمای دریایی حامل راکت در سال 2012 در روسیه منع شده است، اما این بمب افکن قابلیت مبارزه به کشتی را نیز دارد و به همین دلیل است که این هواپیماها توانایی حمل راکت کروز X-32 را دارند.

یادآوری می کنیم، که در سال 2011، Tu-134UBL پس از فرمان دیمیتری مدودف، رئیس جمهور پیشین روسیه، که به علت فاجعه هواپیمای مسافربری از این نوع صادر شد، کنار گذاشته شد. حکم ریاست جمهوری تنها مربوط به هواپیمای مسافربری بود، اما در وزارت دفاع، که در آن زمان آناتولی سیردیوکوف رهبری آنرا بر عهده داشت، این حکم مورد توجه قرار گرفته و اعمال شد. چند سال پس از آن به دلیل کمبود جایگزین، نسخه های آموزشی جنگنده Tu-134 مجددا به خدمت گرفته شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала