رونمایی از کردیت کارت «اپل کارت»

© AFP 2023 / Mandy Chengرونمایی از کردیت کارت «اپل کارت»
رونمایی از  کردیت کارت «اپل کارت» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل طی یک کنفرانس، از سرویس «اپل کارت» رونمایی کرد. قرار است این سرویس خدماتی مانند کاهش نرخ بهره، افزایش کارایی و در نهایت پاداش‌های بیشتر برای کاربران را ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، این سرویس فقط در ایالات متحده امریکا کاربری دارد. اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در این خصوص منتشر نشده اما برخی رسانه‌ها از جمله سایت «ورج» نوشته‌اند که اپل برای راه‌اندازی این سرویس از خدمات کمپانی‌های گلدمن ساکس و مسترکات استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اپل وعده داده است که هنگام استفاده از این سرویس با مواردی مانند هزینه‌های بین المللی، هزینه‌های بیش از حد مجاز، نرخ‌های بهره پایین و در نهایت جریمه برای دیرکرد پرداخت‌ها روبرو نخواهید بود.

​ 


استفاده ازاین سرویس کارت رایگان است و اپل در بدل آن پرداخت پول را در نظر نگرفته است
همچنین اپل اعلام کرده که سرویس اپل کارت از نقشه اپل و یادگیری ماشین برای نمایش محل‌هایی که کاربران می‌توانند از این سرویس بهره ببرند، استفاده خواهد کرد. در ضمن، سفارش کاربران بین دسته‌های مختلفی مانند«خرید» یا «غذا و نوشیدنی» دسته‌بندی خواهد شد.
جدا از این موارد، به جای یک برنامه پاداش مبتنی بر امتیاز، اپل پاداش نقدی خود را به صورت پرداخت روزانه به کاربران خواهد داد که به صورت مستقیم به اپل کارت آن‌ها باز خواهد گشت. هنگام خرید، ۲ درصد پول به حساب کاربر باز خواهد گشت. این میزان هنگام خرید محصولات اپل ۳ درصد خواهد بود.
به گفته ، نایب رییس بخش Apple Pay، مانند بسیاری از محصولات این کمپانی، امنیت کاربر در اپل کارت هم از اهمیت بالایی برخوردار است: اپل نمی‌داند که شما چه محصولی را خریداری کرده‌اید، از کجا آن را تهیه خواهید کرد و چقدر از هزینه آن را پرداخت کرده‌اید. تمام اطلاعات مرتبط با پرداخت‌ها نیز نه روی سرورهای اپل بلکه به صورت مستقیم روی دستگاه ذخیره خواهند شد.  

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала