احضار معاون سفیر پاکستان به وزارت امور خارجه

© Photo / MFA / MFAوزارت امور خارجه افغانستان
وزارت امور خارجه افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی اظهارات اخیر عمران خان؛ در مورد ایجاد حکومت موقت در افغانستان، وزارت امور خارجه معاون سفیر پاکستان را احضار کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، معاون سفیر جمهوری اسلامی پاکستان را بخاطر اظهارات غیر مسئولانه‌ی عمران خان نخست وزیر پاکستان، احضار نمود.
وزارت امور خارجه، اعتراض شدیدش را در پیوند به اظهارات غیر مسئولانه‌‌ی اخیر نخست وزیر پاکستان در مورد روندگفت و گو های صلح و ایجاد حکومت موقت بیان نموده، این گفته ها را نمونه‌ی آشکار از پالیسی مداخله جویانه کشور پاکستان و عدم احترام به حاکمیت و اراده ملی مردم افغانستان دانست. وزارت امور خارجه سفیر افغانستان در اسلام آباد را نیز، برای بحث بیشتر به کابل فرا خوانده است. 

عمران خان - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد عمران خان برای ایجاد حکومت موقت در افغانستان

این در حالیست که، روز گذشته، افغانستان سفیر خود در اسلام آباد را به دلیل اظهارات غیر مسئولانه نخست وزیر پاکستان و مداخله در امور این کشور به کابل فرا خوانده است.
دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان گفت که در اعتراض شدید به سخنان مداخله جویانه «عمران خان» نخست وزیر پاکستان معاون سفارت پاکستان در کابل را نیز احضار کرده است.
دفتر سخنگوی وزارت خارجه افغانستان در باره فراخوان سفیر این کشور از اسلام آباد توضیحات بیشتر نداد اما گفت که وی برای بحث بیشتر درباره سخنان عمران خان فراخوانده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала