وزارت معارف: قضیه‌ آزار جنسی با یکی از آموزگاران زن بررسی می‌شود

© Photo / Facebook,Ministry of Education (Afghanistan) / Facebook,Ministry of Education (Afghanistan)وزارت معارف: قضیه‌ آزار جنسی با یکی از آموزگاران زن بررسی می‌شود
وزارت معارف: قضیه‌ آزار جنسی با یکی از آموزگاران زن بررسی می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت معارف افغانستان از آغاز بررسی قضیه آزار جنسی یک آموزگار زن توسط یکی از مدیران مکاتب دولتی خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از 8 صبح، مسوولان وزارت معارف از آغاز بررسی قضیه آزار جنسی یک آموزگار زن توسط یکی از مدیران مکاتب دولتی خبر داده و گفته است که هر‌گونه بدرفتاری با آموزگاران زن پی‌گرد قانونی دارد و مرتکب آن باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

این وزارت با نشر خبرنامه‌ای گفته است که هرگونه بدرفتاری، خشونت، آزار و اذیت جنسی طبق قوانین نافذه کشور، پی‌گرد قانونی دارد و مرتکب آن در مطابقت با قوانین نافذه کشور مجازات خواهد شد.

این در حالی است که از چند روز به این سو یک نوار تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود. این نوار تصویری نشان می‌دهد که مدیر یکی از مکاتب، یک آموزگار زن را مورد آزار جنسی قرار می‌دهد؛ اما مشخص نشده که این رویداد در کدام مکتب صورت گرفته است.

با این حال، در خبرنامه وزارت معارف آمده است که مسوولان این وزارت از وقوع این رویداد به شدت متأثر شده‌ و پس از آگاهی از این رویداد، وظیفه مدیر آن مکتب را به حالت تعلیق در‌آورده‌اند.

مسوولان وزارت معارف هم‌چنان گفته‌اند که برای آشکار شدن زوایای دیگر این رویداد، اداره‌ی تفتیش اقدامات لازم را روی دست گرفته است تا چگونه‌گی موضوع روشن شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала