دستور عجیب سرپرست وزارت دفاع به مسئولان امنیتی ننگرهار

© FB / ARGاسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان
اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسدالله "خالد " سرپرست وزارت دفاع ملی به فرماندهان امنیتی ننگرهار ، صلاحیت راه‌اندازی عملیات را به گونه مستقلانه و بدون اجازه پایتخت واگذار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اسدالله "خالد " سرپرست وزارت دفاع ملی کشور به فرماندهان نیروهای دفاعی و امنیتی ولایت ننگرهار دستور داده است که عملیات های نظامی را مستقلانه انجام دهند و در انتظار اوامر از کابل نباشند.
سرپرست وزارت دفاع ملی همراه با جنرال اسکات میلر فرمانده عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان و جنرال خوشحال "سادات" معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله روز گذشته به منظور بررسی وضعیت امنیتی ولایت ننگرهار، وارد این ولایت شده بود.
اسدالله خالد در این سفر خطاب به فرماندهان نیروهای دفاعی و امنیتی ننگرهار گفته است که شما صلاحیت دارید تا عملیات‌های مستقل را راه اندازی نمائید، بدون اینکه بیش از حد به هدایات و اوامر از کابل انتظار بکشید. 

رئیس شورای ولایتی و فرماندهان نیروهای دفاعی و امنیتی ننگرهار در دیدار با آقای خالد، گزارش وضعیت امنیتی و فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در بعضی از ولسوالی های این ولایت ارایه کردند.
اسدالله خالد با اشاره به مسئولان امنیتی ننگرهار گفت: وضعیت امنیتی در ولایت ننگرهار در حال بهتر شدن است، اما این بدان معنی نیست که شما اقدامات احتیاطی نداشته باشید. دشمن به خاطر امتیاز گیری در پروسه صلح کوشش می‌نماید تا یک سلسله تهدیدات را در بعضی از نقاط کشور ایجاد نماید.
وی تاکید کرد که لازم است تا بخاطر جلوگیری از تهدیدات دشمن آمادگی کامل داشته باشید.
سرپرست وزارت دفاع ملی افزود: «گرچه هماهنگی میان نیروهای دفاعی و امنیتی در ننگرهار نسبت به گذشته بهتر شده اما باز هم باید روی هماهنگی بیشتر کار صورت گیرد، زیرا هماهنگی باعث می‌شود تا نیروهای دفاعی و امنیتی بتوانند در جهت از بین بردن پلان‌های گروه‌های تروریستی تصامیم بهتر اتخاذ نمایند و نگذارند تا آنها به اهداف شوم شان نایل آیند.»
سرپرست وزارت دفاع ملی، توجه به شهدا و زخمی های اردوی ملی را از اولویت‌های کاری خویش دانسته و به تمام فرماندهان نیروهای دفاعی و امنیتی دستور داد تا در حصه انتقال زخمی‌های نیرو‌های دفاعی و امنیتی از میدان‌های نبرد به مراکز صحی از تمامی امکانان استفاده نموده و پیکر شهدای نیروهای دفاعی و امنیتی را انتقال داده با تمام احترام به خانواده‌های شان تسلیم نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала