گشایش لشکر 217 در هفته های آینده

© FB / ARGگشایش لشکر 217 در هفته های آینده
گشایش لشکر 217 در هفته های آینده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت دفاع افغانستان می گوید، که لشکر 217 در ظرف هفته‌های آینده گشایش خواهد شد.
عملیات «خالد»، با آغاز سال جدید در سراسر افغانستان راه اندازی می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عملیات «خالد»، با آغاز سال جدید در سراسر افغانستان راه اندازی می‌شود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع افغانستان، گفته است که طبق هدایت محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، لشکر 217 در ظرف هفته های آینده گشایش خواهد شد.

خالد، که در یک کنفرانس امنیتی در ولایت بلخ سخن میزد گفت:- "برای رسانیدن امنیت به مردم در شمال کشور ما به این نتیجه رسیده‌ایم که ساحه بسیار وسیع است، نفوس زیاد است و نیروی امنیتی فعلی بسنده نمی‌باشد. از همین رو، طبق هدایت جلالت‌مآب محترم سرقوماندان اعلی قوای مسلح، لشکر 217 در ظرف هفته‌های آینده گشایش خواهد شد".

سرپرست وزارت دفاع افغانستان همچنان افزود، رهبری وزارت دفاع در نظر دارد که تقسیم وظایف صورت بگیرد و استقامت‌های کاری مشخص شوند و در رهبری و فکر جنگ در شمال تغییرات اساسی وارد شوند.

وی خطاب به رهبری امنیتی حاضر در کنفرانس گفت:- "دشمنان مردم افغانستان در ماه‌های آینده پلان‌ها و برنامه‌های شومی در سردارند و آمادگی می‌گیرند تا بخاطر امتیاز گیری در گفتگوهای صلح، جنگ را تشدید ببخشند".

آقای خالد بار دیگر یادآور شد، که سال آینده از لحاظ امنیتی سال دشواری خواهد بود اما ما باید نه تنها دشمن را نگذاریم که ساحاتی را تحت نفوذ خود در آورد، بلکه به پناهگاه های شان هجوم ببریم و آنها را نابود کنیم و مناطق زیر نفوذ شان را تصرف نمائیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала