عدم عرضه یکی از محصولات "اپل" رسما اعلام شد

© AFP 2023 / Josh Edelsonعدم عرضه یکی از محصولات "اپل" رسما اعلام شد
عدم عرضه یکی از محصولات اپل رسما اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت "اپل" اعلام کرد که ساخت پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل رسما به تعویق افتاد

به گزارش اسپوتنیگ، حدود یک سال و نیم پس از معرفی، اپل شب گذشته عرضه‌ی این پد شارژ را رسما لغو کرد. در بیانیه منتشر شده از جانب قائم‌مقام ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار اپل آمده: «بعد از تلاش‌های فراوان، ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور نمی‌تواند به استانداردهای بالای ما دست پیدا کند و این پروژه را کنار گذاشته‌ایم. از مشتریانی که چشم‌انتظار عرضه‌ی این محصول بودند عذرخواهی می‌کنیم. ما همچنان معتقدیم که آینده بی‌سیم است و در راستای بهبود تجربه کاربری این حوزه تلاش خواهیم کرد.»
ایرپاور در سپتامبر 2017 در کنار آیفون X و ایرپاد معرفی شد. اپل در آن زمان اعلام کرد که این پد شاژ به‌صورت همزمان می‌تواند آیفون، اپل واچ و ایرپاد را شارژ کند. همچنین ایرپاور قرار بود با سینک کردن روند شارژ این گجت‌ها با آیفون، وضعیت شارژ این موارد در نمایشگر آیفون نمایش داده شود.
تاخیر و البته عدم عرضه این محصول، واکنش تعداد زیادی از کاربران را در پی داشته است. البته اپل در زمینه‌ی تاخیر در ارائه‌ی محصولات بی‌سابقه نیست. به‌عنوان مثال کیس مربوط به شارژ بی‌سیم ایرپاد که آن را در سال 2017 نمایش داد، بالاخره در هفته گذشته عرضه شد. هوم پاد هم یکی از دیگر از محصولات اپل است که بعد از مدت‌ها تاخیر عرضه شده است. در این میان، گفته می‌شود که اپل در چند سال گذشته مشغول کار بر نسل جدید مک پرو بوده است ولی هنوز معلوم نیست چه زمانی عرضه می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала